کد خبر: 755143
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
راه قدس از کربلا گذشت؛
این پویش قصد دارد هدف والای مردم ایران زمین و آرزوی قریب الوقوع دل همه پیروان اسلام ناب محمدی(ره) را به رخ ابرقدرتان عالم کشانده و بگوید که امروز در یک قدمی قدس شریف هستیم و با بانگ بلند، قدس را فریاد می زنیم تا عالم بداند که قدس از آن ماست و نیل تا فرات سرزمین همیشگی محور حق و عدالت است.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پویش مردمی کمپین "قدس می آییم" به صورت هم زمان در سراسر کشور و در بسیاری از شبکه های اجتماعی فضای مجازی توسط اقشار مردم راه اندازی شده است تا هدف والای مردم ایران زمین و آرزوی قریب الوقوع  دل همه پیروان اسلام ناب محمدی(ره) را به رخ ابرقرتان عالم کشانند و بگویند که امروز در یک قدمی قدس شریف هستیم و با بانگ بلند، قدس را فریاد می زنیم تا عالم بداند که قدس از آن ماست و نیل تا فرات سرزمین همیشگی محور حق و عدالت است.

 

 سایت نسل شاهوار شهرستان شاهرود پویش مردمی "قدس می آییم" همزمان در بسیاری از شبکه های اجتماعی فضای مجازی توسط اقشار مردم راه اندازی شده است تا هدف والای مردم ایران زمین و آرزوی قریب الوقوع دل همه پیروان اسلام ناب محمدی(ره) را به رخ ابرقرتان عالم کشانند و بگویند که امروز در یک قدمی قدس شریف هستیم و با بانگ بلند، قدس را فریاد می زنیم تا عالم بداند که قدس از آن ماست و نیل تا فرات سرزمین همیشگی محور حق و عدالت است.

  پایگاه خبری نسل شاهوار شهرستان شاهرود نیز در همین راستا عکس نوشته هایی را تولید و در فضای مجازی منتشر کرده است که گزیده ای از آنها در ذیل آمده است:
کانال تلگرام: https://telegram.me/qodsolana
هشتک اینستاگرام: #قدس_می_آییم

آدرس وبلاگ:www.quods.blog.ir

 

کمپین مردمی "قدس می آییم” در استان کرمان همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

 

IMG_20151119_085531

IMG_20151119_090019

 

IMG_20151119_130538

کمپین مردمی "قدس می آییم” در استان اردبیل همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است

مردم تربت حیدریه همزمان با سراسر کشور و در حمایت از انتفاضه فلسطین در کمپین«قدس می آئیم» شرکت کردند.

 

 

 

 

 

عکس نوشته"قدس می آییم"بر روی پایگاه خبری لادیز قرار داده شد.

 

 

 

 

 

 

 عکس نوشته " قدس می آییم" جهت دانلود روی سایت ندای هیرمند قرار گرفت.

 

aedf

 

adfsadf

 

photo_2015-11-18_16-12-46

 

photo_2015-11-18_16-12-55

 

photo_2015-11-18_16-12-59

 

photo_2015-11-18_16-13-02

 

photo_2015-11-18_16-13-05

 

 

fedfdfdf

 

 

 

 

در همین راستان مردم ولایت مدار شهرستان پارس آباد به کمپین ما می آییم پیوستند تا با هدف والای مردم ایران زمین و آرزوی قریب الوقوع دل همه پیروان اسلام ناب محمدی(ره) را به رخ ابرقدرتان عالم کشانند و بگویند که امروز در یک قدمی قدس شریف هستیم و با بانگ بلند، قدس را فریاد می زنیم تا عالم بداند که قدس از آن ماست و نیل تا فرات سرزمین همیشگی محور حق و عدالت است.

 

 
(سنقر و کلیایی)

 

 
(روانسر)
 
 
(دالاهو)
 
 
(هرسین)
 
 
(صحنه)
 

 

حمایت از پویش مردمی در استان بوشهر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، پویش مردمی کمپین "قدس می آییم”در شهر اهرم و در بسیاری از شبکه های اجتماعی فضای مجازی توسط اقشار مردم راه اندازی شده است تا هدف والای مردم ایران زمین و آرزوی قریب الوقوع دل همه پیروان اسلام ناب محمدی(ره) را به رخ ابرقدرتان عالم بکشاند.

 

 

پویش مردمی "قدس می آییم" همزمان در بسیاری از شبکه های اجتماعی فضای مجازی توسط اقشار مردم راه اندازی شده است تا هدف والای مردم ایران زمین و آرزوی قریب الوقوع دل همه پیروان اسلام ناب محمدی(ره) را به رخ ابرقرتان عالم کشانند و بگویند که امروز در یک قدمی قدس شریف هستیم و با بانگ بلند، قدس را فریاد می زنیم تا عالم بداند که قدس از آن ماست و نیل تا فرات سرزمین همیشگی محور حق و عدالت است.

کانال تلگرام: https://telegram.me/qodsolana
هشتک اینستاگرام: #قدس_می_آییم
آدرس وبلاگ:www.quods.blog.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پویش مردمی کمپین "قدس می آییم" به صورت هم زمان در سراسر کشور و در بسیاری از شبکه های اجتماعی فضای مجازی توسط اقشار مردم راه اندازی شده است .

 


 

 

 

 

 

 

 

......................................

به گزارش صدای دریا این کمپین در استان هرمزگان هم مانند دیگر استانهای ایران اسلامی حامیان زیادی دارد و لحظه به لحظه به جمع آنها اضافه می شود.

در زیر گزیده ای از تولیدات وبازتاب حامیان کمپین قدس می آییم به صورت گلچین را منتشر می کنیم:

 

4

 

fgdf1

 

-2043717001

 

1437414890475

 

 

 

 

 

13930918000716_PhotoI

 

 

 

Patrol-Preview

 ---------------------------

به گزارش حرف ناب به نقل از پاتوق وبلاگنویسان شهرستان لنده، باتوجه به حملات شدید چند هفته اخیر رژیم صهیونیستی به فلسطینیان و دامنه اشغالگری های این رژیم امروز مردم شهرستان لنده با هدف حمایت از ملت مظلوم فلسطین با شعار راه قدس از کربلا گذشت را در قالب پویش مردمی "قدس می‌آییم " همزمان با سراسر کشور و استان چهارفصل کهگیلویه وبویراحمد توسط بسیجان شهرستان لنده راه‌اندازی شد.

حضور اقشار مختلف در این پویش مردمی نشان از لحظه شماری مردم برای آزادی قدس شریف به دست رزمندگان اسلام خواهد بود.

این پویش مردمی در شبکه های اجتماعی نیز با بازتاب های خوبی همراه بودکه جهت عضویت در کانال تلگرام پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده بر روی لینک زیر کلیک کرده و گزینه join را انتخاب نمایید.

https://telegram.me/khabarlendeh

تصاویر کمپین در استان کیهگیوله و بویر احمر:

 

پدر شهید دلگانی به پویش مردمی ” قدس می آییم” پیوست+تصاویر

مردم دهستان هودیان دلگان به پویش مردمی "قدس می آییم”پیوستند+تصاویر

1

 

دست نوشته های /قدس می آییم در منوجان

 

۶

IMG-20151118-WA0019

قدس

۵

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار