کد خبر: 711249
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
سخن‌گوی آتش‌نشانی تهران از بروز انفجاری در یک منزلی مسکونی در دولت آباد به علت نشت گاز خبر داد.
 
خبرگزاری ایسنا: سخن‌گوی آتش‌نشانی تهران از بروز انفجاری در یک منزلی مسکونی در دولت آباد به علت نشت گاز خبر داد.
 
سید جلال ملکی گفت: در ساعت 20:5 دقیقه شب گذشته (شنبه 8فروردین)، انفجار شدیدی در یک منزل مسکونی در دولت آباد، محله صفائیه اعلام می‌شود و نیروهای آتش نشانی به محل اعزام شده و مشاهده می‌شود این انفجار در یک منزل مسکونی یک طبقه به وسعت حدود یکصد مترمربع رخ داده است.
 
وی با بیان اینکه منزل مذکور دارای دو قسمت است، توضیح داد: قسمت جلویی منزل اختصاص به مالک و قسمت عقبی آن اجاره داده شده بود که گویا مستاجران چند روزی در منزل حضور نداشته‌اند. این انفجار در قسمتی که متعلق به مستاجر بود رخ داده که باعث تخریب کامل دیوارها، سقف‌ها و شکسته شدن شیشه‌ها شده بود. همچنین همه لوازم منزل این خانه در اثر انفجار به خارج پرتاب شده و بخش‌هایی از سقف و دیوارهای منزل مالک هم تخریب شده بود.
 
سخنگوی آتش‌نشانی تهران ادامه داد: مالک منزل و همسر وی که پیرمرد و پیرزنی بین 70 تا 80 سال بودند به علت ریختن آوار دچار آسیب‌دیدگی شده بودند و همزمان با رسیدن نیروهای آتش نشانی همسایه‌ها سعی در خارج کردن این دو فرد از زیر آوار داشتند. در نهایت این دو نفر تحویل نیروهای اورژانس داده شدند.
 
ملکی در ادامه در مورد علت بروز این حادثه اظهار کرد: بررسی کارشناسان نشان داد که نشت گاز شهری از یکی از وسائل و ایجاد جرقه ناگهانی باعث ایجاد این حادثه شده است. در نهایت عملیات در ساعت 21:25 به پایان رسید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار