کد خبر: 707278
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱
وزیر اطلاعات گفت: وظیفه همه ما تامین سلامت و امنیت فرزندان‌مان است و با تمام توان به عنوان خدمتگزاران ملت و نظام از آن‌ها دفاع می‌کنیم.
ایسنا: حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمود علوی که ساعاتی بعد از به ثمر نشستن تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در آزادی نوراحمد نیکبخت دیپلمات ربوده شده ایرانی در صنعا با وی در محل وزارت اطلاعات دیدار می‌کرد با بیان این مطلب از تحمل سختی‌ها در انجام وظیفه به عنوان فضیلتی خاص یاد و اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در مسیر انقلاب همیشه در حال نبرد اعم از سخت و نرم بوده و در این عرصه سختی کشیدن امری عادی است و همه سختی‌ها را به جان می‌خریم تا از نظام در مقابل دشمن حفاظت کنیم.

نوراحمد نیکبخت که صبح امروز پس از 20 ماه و 2 روز توسط گروه‌های ناشناس در صنعا ربوده شده بود با تلاش سربازان گمنان امام زمان (عج) آزاد شد.

وی در بدو ورود به خاک ایران به همراه خانواده در وزارت اطلاعات حاضر شد تا بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) در آزادی‌اش اعلام کند.

در جریان حضور نوراحمد نیکبخت در وزارت اطلاعات، علاوه بر اعضای خانواده این دیپلمات ایرانی، امیرعبداللهیان معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه نیز حضور داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار