کد خبر: 704401
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰
دبيركل حزب‌الله لبنان با بيان اينكه سرنوشت جهان در منطقه رقم مي‌خورد، خاطر نشان كرد: هر كسي كه مي‌خواهد سرنوشت خود را بسازد بايد نقش فعالي در منطقه ايفا كند.
سيدحسن نصرالله، دبيركل حزب‌الله لبنان سه‌شنبه‌شب در مراسم بزرگداشت فرماندهان شهيد مقاومت طي سخناني اقدام تروريست‌هاي تكفيري داعش براي اعدام قبطي‌هاي مصر را محكوم كرد و آن را اقدامي جنايت آميز خواند. وي در ادامه سخنانش با تمجيد از رهبران شهيد مقاومت اظهار داشت: هر سال در چنين روزي سالگرد شهادت فرماندهان شهيد را گرامي مي‌داريم. شهيد سيد عباس موسوي دبيركل شهيد ما، استاد ما، بزرگوار ما و همسر گرامي ايشان شهيده «‌ام ياسر‌» و شهيد شيخ راغب حرب شهيد شهداي مقاومت و مجاهد بزرگوار عماد مغنيه را هم تسليت مي‌گويم. نصرالله در ادامه بر لزوم حمايت از ارتش لبنان براي مقابله با تروريست‌ها تأكيد كرد. دبيركل حزب‌الله در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به مذكرات جاري بين جريان المستقبل و حزب‌الله خواستار به كار‌گيري تلاش‌ها براي حل مسئله رياست جمهوري شد و اظهار داشت: مذاكرات بايد ادامه يابد و براي حل اختلافات با جريان ملي آزاد و حزب‌الله هم مذاكرات بايد ادامه يابد چراكه نتايج آن نه تنها براي لبنان بلكه براي كل منطقه تاثير دارد. سيدحسن نصرالله با تأكيد بر اينكه سرنوشت جهان در منطقه رقم مي‌خورد، افزود: كسي كه مي‌خواهد سرنوشت لبنان را بسازد بايد در تعيين سرنوشت منطقه حضور داشته باشد. وي افزود: امروز اوضاع ليبي، مصر، اردن و عربستان به ما ارتباط پيدا مي‌كند. وقتي كه سرنوشت كل منطقه را در اين منطقه رقم مي‌زنند ما چگونه در كشور خودمان دست بسته باقي بمانيم.  دبير كل حزب‌الله لبنان در ادامه به تحولات بحرين اشاره كرد و موضع كساني را كه از موضع‌گيري حزب‌الله در قبال تحولات بحرين انتقاد مي‌كنند به باد انتقاد گرفت و گفت: كساني كه به شيوه‌هاي سياسي و نظامي در سوريه مداخله مي‌كنند حق ندارند كه از موضع مسالمت‌آميز ما درباره خيزش‌ها در بحرين انتقاد كنند. سيد حسن نصرالله در ادامه تأكيد كرد: در خصوص بحرين اعلام مي‌كنم كه ما با سركوب مردم و ناديده‌گرفتن حقوق ملت مخالفيم و در برابر آن مي‌ايستيم و هرگز از مواضع سياسي خود در اين باره چشم پوشي نمي‌كنيم و هرگز اجازه نمي‌دهيم كسي ما را از اين مواضعمان برگرداند.
  داعش صد درصد تأمين كننده منافع اسرائيل است
وي گروهك تكفيري داعش را صد درصد تأمين كننده منافع رژيم صهيونيستي دانست و گفت: جالب اينجاست وزير جنگ و نخست‌وزير رژيم صهيونيستي تنها كساني هستند كه به مرزهاي فلسطين اشغالي رفتند و از آنجا اعلام كردند كه داعش تهديد و خطري براي ما نيست. اين حق اسرائيل است كه بگويد داعش خطري براي آنها نيست چراكه داعش هر آنچه كه تا به امروز انجام داده صد در صد در خدمت به منافع اسرائيل است، واقعا نمي‌دانم شيوه‌هاي كشتار خود را از كجا مي‌آورد آيا از هاليوود مي‌آورد. شيوه قتل معاذ الكساسبه خلبان اردني بسيار وحشيانه بود. سربريدن‌ها بسيار وحشيانه هستند، بعد از اين عمليات تروريستي وحشيانه مي‌بينيم داعش هميشه دست به عمليات تازه در مكان جديد زده است. وي با اشاره به نقش موساد، سيا و سرويس‌ جاسوسي انگليس در پيدايش داعش و با اعلام اينكه هدف داعش فلسطين نيست بلكه مكه و مدينه است، گفت: داعش از حمله به مكه و مدينه سخن مي‌گويد. دبيركل حزب‌الله افزود:‌امروز به جرئت و براي اولين بار مي‌گويم نقش موساد و سرويس اطلاعات انگليس را در شكل‌گيري داعش بررسي كنيد. هر آن چيزي را كه مي‌تواند به اسرائيل و استعمار خدمت كند مي‌بينيم داعش آن را در منطقه انجام ‌مي‌دهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار