کد خبر: 700880
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳
معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران گفت:نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا برگزار نمی‌شود،.
فارس:معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران گفت: با توجه به تعادل عرضه و تقاضا در بازار در ایام پایانی سال و پس از آن نیز هیچ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا دایر نمی‌شود.

نعمت‌الله ترکی اظهار داشت: تولید کیفی و کمی 23 قلم کالای ضروری که همواره بیشترین تقاضا را از سوی مردم داشته است در حد بسیار مناسبی بوده و مشکلی از جهت تعادل بازار و تامین مایحتاج مردم به خصوص در ایام پایانی سال وجود نداشته و حتی نیازی به واردات این محصولات نیز نیست.

وی با اشاره به ذخیره بیش از ۴ هزار تن گوشت قرمز و عرضه گوشت گرم از سوی پایگاه‌های عشایری، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان، جوجه ریزی مرغ به گونه‌ای انجام شده که گوشت مرغ در یک هفته مانده به عید وارد بازار می‌شود و پاسخگوی نیازها خواهد بود.

ترکی خاطرنشان کرد: قیمت محصولات و کالاهایی نظیر گوشت قرمز، مرغ، برنج، حبوبات و دیگر کالاهای اساسی دستخوش تغییر نخواهند شد و نه فقط تا پایان سال که حتی برای روزهای ابتدایی سال 94 نیز این اقلام به خوبی و فراوانی در اختیار متقاضیان و مردم قرار خواهند گرفت.

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران بیان داشت: در ایام پایانی سال جاری برای جلوگیری از تخلفات احتمالی طرح تشدید بازرسی در دستور کار قرار گرفته است.با تشکیل کارگروهی با حضور مسئولان تعزیرات حکومتی استان، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و بازرسان اتحادیه‌ها، اصناف و مراکز بهداشتی در قالب گشت‌های مشترک، طرح تشدید بازرسی در ایام پایانی سال به اجرا گذاشته می‌شود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا نمایشگاه بهاره امسال برگزار می‌شود گفت: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا برگزار نمی‌شود،.

وی با تاکید بر تعادل عرضه و تقاضا در بازار، خاطرنشان کرد: این مسئله موجب شده تا در ایام فصل پاییز هیچ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سطح استان نداشته‌ایم و علاوه بر آن در ایام پایانی سال و پس از آن نیز هیچ نمایشگاهی دایر نمی‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار