کد خبر: 699331
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲
صاحبخانه ها از قطع اینترنت پرسرعت در زمان تسویه حساب با مستاجر مطمئن شوند
رییس اداره بازرسی مخابرات استان اصفهان گفت: صاحبخانه ها و موجران هنگام تسویه حساب با مستاجران، برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی، از قطع بودن سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) مطمئن شوند.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اینترنتی مخابرات اصفهان، علیرضا امینی افزود: قطع سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) و انجام تغییر در نام کاربری (User) و رمز عبور (Password) توسط مستأجر در زمان تسویه حساب ضروری است.

رئیس اداره بازرسی، ارزیابی سیستم ها و پاسخگویی به شکایات مخابرات اصفهان درباره مشکلات بین مؤجر و مستأجر در رابطه با سرویس ADSL و سوء استفاده های احتمالی، گفت: ابعاد مختلف این موضوع در جلسه ای با حضور کارشناسان مرتبط بررسی و راهکارهایی ارائه شد.

امینی افزود: با توجه به اینکه مستأجر دارای سرویس اینترنت پرسرعت، پس از تخلیه منزل و تسویه حساب با شرکت مخابرات و مؤجر می تواند در محل دیگری با استفاده از نام کاربری و رمز عبور قبلی به اینترنت وصل شود و هزینه آن روی قبض محل اجاره قبلی اضافه می شود، باید برای این مسئله چاره اندیشی کرد.

رئیس اداره بازرسی مخابرات اصفهان اظهار کرد: با روش هایی مانند استفاده از مودم Mac Address ، تعریف نام کاربری یا ارائه حساب شخصی می توان مشکل تقلب های احتمالی از این طریق را کاهش داد.

وی با تأکید بر اینکه این موارد نیاز به بررسی و امکان سنجی اجرا دارد، تصریح کرد: لازم است این راهکارها با حضور کارشناس مرتبط با سرویس اینترنت پرسرعت و واحد تضمین درآمد و مدیریت تقلب بررسی و نتیجه مطلوب اتخاذ شود.

امینی تصریح کرد: برای جلوگیری از این تخلف، لازم است هنگام تسویه حساب با مستاجر بطور مثال با اضافه کردن متنی در این رابطه در برگه تسویه حساب، راهنمایی لازم در باره قطع سرویس اینترنت پرسرعت یا تغییر نام کاربری و رمز عبور به مؤجر ارائه شود.

استان اصفهان با حدود پنج میلیون نفر جمعیت دارای حدود 400 هزار پورت اینترنت پرسرعت واگذار شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار