کد خبر: 697972
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۴
امیرعبداللهیان همچنین درباره سرنوشت نوراحمد نیکبخت دیپلمات ربوده شده ایران در یمن نیز گفت: ما همچنان پیگیر وضعیت آقای نیکبخت هستیم، ایشان در سلامت کامل به سر می‌بردند و همه تلاشمان درباره ایشان این است که هر چند با تاخیر اما سلامت به ایران باز گردد.
تسنیم: معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه ایران در سخنانی گفت که ایران اولین کشوری است که در خط مقدم مبارزه با تروریسم در عراق، سوریه و منطقه است.

حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه ایران در مراسم سالگرد شهید ابوالقاسم اسدی دیپلمات ایرانی در یمن گفت: اتفاقی که درباره شهید اسدی افتاد از لحظه وقوع حادثه پیگیری شد و دو نفر از عناصر این حادثه دستگیر شدند که به کشف مسائل بیشتری در این رابطه کمک کرد.

وی همچنین درباره سرنوشت نوراحمد نیکبخت دیپلمات ربوده شده ایران در یمن نیز گفت: ما همچنان پیگیر وضعیت آقای نیکبخت هستیم، ایشان در سلامت کامل به سر می‌بردند و همه تلاشمان درباره ایشان این است که هر چند با تاخیر اما سلامت به ایران باز گردد.

معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه ایران درباره اوضاع منطقه‌ نیز بیان داشت: ایران اولین کشوری است که در خط مقدم مبارزه با تروریسم در عراق، سوریه و منطقه است.

امیرعبداللهیان با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در پاریس خاطر نشان کرد: ما از ابتدای شروع بحران به برخی کشورها هشدار داریم که از تروریسم بصورت ابزاری استفاده نکنند. اتفاقاتی که در فرانسه افتاد تنها بخش کوچکی از آن بود که ایران پیش از این هشدار داده بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار