کد خبر: 697625
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی در رابطه با سهمیه بنزین نوروزی نیز به این شکل پاسخ داد: « من بعید می دانم سهمیه ای برای بنزین نوروزی وجود داشته باشد مگر اینکه مصوباتی ابلاغ شود. در دو سال گذشته هم نبوده و امسال هم بعید می دانم که بنزین نوروزی داشته باشیم.»

خبرآنلاین: ناصر سجادی، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی در برنامه تلویزیونی روزآمد در رابطه با جزییات تبدیل بنزین 400 تومانی به 700 تومان و سهمیه بنزین نوروزی توضیح داد.

بر اساس گفته های مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی کلیه دارندگان کارت هوشمند سوخت که سهمیه بنزین 400 تومانی دارند حتما در بهمن یک بار باید سوخت گیری کنند.

ناصر سجادی، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی در برنامه مجله اقتصادی صبحگاهی «روزآمد» که هر صبح از شبکه پنج سیما پخش می شود در رابطه با تبدیل بنزین 400 تومانی به 700 تومانی از ابتدای بهمن گفت: « ما یک تجربه هم در مرحله اول اجرایی هدفمند یارانه ها در همین رابطه داشتیم که بنزین 100 تومانی را به بنزین 400 تومانی تبدیل کردیم. این دفعه هم همین اتفاق می افتد. »

او ادامه داد: «  از اول بهمن ماه عرضه بنزین 400 تومانی متوقف می شود و کلیه عزیزانی که در کارت های هوشمند سوخت شان بنزین 400 تومانی دارند که یک تعداد محدودی از دارندگان خودرو سواری های شخصی و موتور سیکلت هاست باید توجه داشته باشند که بنزین 400 تومانی آنان تبدیل به بنزین 700 تومانی خواهد شد. »

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی در ادامه توضیحات خود گفت: « به این ترتیب به ازای هر لیتر بنزین 400 تومانی که در کارت ها ذخیره است، دو لیتر بنزین 700 تومانی در کارت های سوخت این افراد اعمال می شود. » 

سجادی در پاسخ به این سوال که چند میلیون لیتر بنزین 400 تومانی در کارت های سوخت وجود دارد، گفت: « ما در ابتدای سال بیش از دو میلیارد و 500 تا 600 میلیون لیتر بنزین 400 تومانی شاهد بودیم وجود دارد که در ابتدا دارندگان کارت ها زیاد مصرف کردند اما ظرف یکی دو ماه اخیر به مصرف کمی رسیده است. این نشان می دهد که این میزان به تدریج کم شده است. بر این اساس روند مصرف بسیار کم بوده و در حال حاضر به روزی حدود یک میلیون لیتر رسید. » 

سجادی به دارندگان سهمیه بنزین 400 تومانی توصیه کرد بهمن حتما برای یک بار هم که شده جهت انجام محاسبات به پمپ بنزین مراجعه کنند: « آن عزیزانی که بنزین 400 تومانی در کارت هایشان است برای اینکه این تبدیل صورت بگیرد در طول ماه بهمن حتما باید یک بار سوخت گیری انجام دهند که این محاسبات صورت گیرد و بر اساس آن بنزین 400 تومانی شان تبدیل به بنزین 700 تومانی شود. بنابراین این را مد نظر داشته باشند که حتما در ماه بهمن یک بار به پمپ بنزین مراجعه کنند.»

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی در رابطه با سهمیه بنزین نوروزی نیز به این شکل پاسخ داد: « من بعید می دانم سهمیه ای برای بنزین نوروزی وجود داشته باشد مگر اینکه مصوباتی ابلاغ شود. در دو سال گذشته هم نبوده و امسال هم بعید می دانم که بنزین نوروزی داشته باشیم.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار