کد خبر: 696948
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اقدام هماهنگ نیروی انتظامی، قرارگاه قدس سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات از دستگیری تمامی عوامل ترور، تخریب و انفجار در جنوب شرق کشور خبر داد.
تسنیم: سردار حسین اشتری در حاشیه همایش سراسری روسای پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به آغاز به کار قرارگاه مبارزه با قاچاق سوخت اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع مبارزه با قاچاق سوخت، از مهرماه امسال قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه مبارزه با قاچاق سوخت آغاز به کار کرد و بحمدالله اقدامات خوبی در قالب این قرارگاه انجام شد.

وی با بیان اینکه افزایش کشفیات در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز نشان از عملکرد مثبت این قرارگاه دارد گفت: خوشبختانه هماهنگی‌های انجام شده بین دستگاهی و هماهنگی با مقامات قضایی باعث شد تا در مناطق هدف شاهد افزایش 24 درصدی کشفیات در 9 ماهه سال جاری باشیم.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه به موضوع برخورد با اشرار جنوب شرق کشور پرداخت و افزود: در اقدامی هماهنگ که با حضور ماموران نیروی انتظامی، قرارگاه قدس سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات در شرق کشور انجام شد تقریبا تمامی عواملی که در دو سال اخیر دست به ترور زده بودند و اقدامات امنیتی و انفجار در این استان انجام داده بودند دستگیر شدند.

اشتری در پایان با تاکید بر اینکه تمامی اعضای باند سرقت مسلحانه‌ای که در گلپایگان و خمین اقدام به شهادت رساندن چندین مامور ناجا و یکی از شهروندان کرده بودند دستگیر شدند، به موضوع مصادره مردمی در خصوص مبارزه با سرقت‌های خرد پرداخت و خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سال جاری با توجه به اقدامات انجام شده در قرارگاه مبارزه با سرقت روند سرقت‌های خرد در کشور با کاهش 4 درصدی همراه بود ولی هنوز دغدغه‌ها و نگرانی‌های ما در خصوص سرقت‌های خرد پابرجاست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار