کد خبر: 694840
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳
احمدی مقدم در خصوص سرقت گلپایگان تصریح کرد: ضاربان و قاتلان شناسایی شده است و یکی از آنها نیز کشته شد و در حال تعقیب هستیم که ان‌شاء‌الله بتوانیم آنها را دستگیر کنیم.
فارس: فرمانده ناجا در خصوص سرقت گلپایگان تصریح کرد: ضاربان و قاتلان شناسایی شده است و یکی از آنها نیز کشته شد و در حال تعقیب هستیم که ان‌شاء‌الله بتوانیم آنها را دستگیر کنیم.

اسماعیل احمدی مقدم عصر امروز در حاشیه دیدار با آیت الله نوری همدانی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوره‌های بصیرت برای فرماندهان ناجا اظهار کرد: برگزاری دوره‌های بصیرت برای تقویت بعد معرفتی و بصیرتی و تقویت پایه‌های دینی در بین مسئولان نیروی انتظامی از سال 85 در قم شروع شد و به تدریج این دوره‌های گسترش یافت.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز بصیرت عمار در قم گفت: همه مسئولان نیروی انتظامی تا رده روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها سالانه در دوره‌های این مرکز شرکت کرده و در سال‌های آتی برای دیگر پرسنل نیروی انتظامی در استان‌ها نیز این دوره‌ها پیش بینی شده است.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه مدت زمان برگزاری هر دوره یک تا دو هفته است اظهار کرد: در طول سال نیز هر دو هفته در یک جلسه سیر دروس پیگیری می‌شود و برگزاری این دوره‌ها تاثیرات بسیاری در نیروی انتظامی که مجری احکام دینی است بر جای گذاشته است.

وی تصریح کرد: پرسنل ناجا باید به مسائل دینی، احکام شرعی و حقوق مردم آگاهی کامل داشته باشند و در مواجهه با تهدیدات جدید که در شرایط کنونی بسیار نرم و خزنده است باید افراد بصیری داشته باشیم که به موقع تهدیدات را تشخیص داده از جامعه در برابر تهدیدات محافظت کنند.

احمدی مقدم در خصوص سرقت گلپایگان تصریح کرد: ضاربان و قاتلان شناسایی شده است و یکی از آنها نیز کشته شد و در حال تعقیب هستیم که ان‌شاء‌الله بتوانیم آنها را دستگیر کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار