کد خبر: 640948
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
در این پرونده علیرضا متهم است 16 اسفندماه سال 84 برادرزن خود به نام سعید را با ضربه چاقو به قتل رسانده است.

مرد جنایتکار که به خاطر اختلافات خانوادگی برادرزنش را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود با رضایت اولیای دم از مجازات قصاص نجات یافت.

 در این پرونده علیرضا متهم است 16 اسفندماه سال 84 برادرزن خود به نام سعید را با ضربه چاقو به قتل رسانده است.

مرد جنایتکار پس از محاکمه در شعبه 74 دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد که حکم مجازاتش از سوی قضات دیوان عالی کشور تایید شد. درحالیکه شمارش معکوس برای اجرای حکم قصاص آغاز شده بود مادر مقتول با مراجعه به دادسرا، رضایت خود را اعلام کرد.

صبح امروز مردم جنایتکار از جنبه عمومی جرم در شعبه 74 دادگاه کیفری و به ریاست قاضی عبداللهی پای میز محاکمه قرار گرفت.

در ابتدای جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست، گفت: با توجه به گذشت اولیای دم برای متهم از جنبه عمومی جرم تقاضای مجازات قانونی را دارم.

سپس علیرضا در جایگاه قرار گرفت و با قبول اتهامش، گفت: زمان جنایت به خاطر اختلافاتی که با همسرم داشتم از او جدا شدم. من در همدان زندگی می کردم و همسرم نزد خانواده اش در گلشهر کرج بود. روز حادثه برای دیدن فرزندانم نزد همسرم رفتم اما او مخالفت کرد. بر سر این موضوع درگیر شدیم که سعید ضربه ای به سرم وارد کرد من هم یک لحظه کنترلم را از دست داده و با چاقویی که همراه داشتم سعید و همسرم را مجروح کردم. در صحنه جنایت دستگیر شدم و حالا 8 سال و دو ماه است که در زندان هستم.

وی افزود: از مادر مقتول حلالیت گرفتم و از قضات دادگاه می خواهم که مرا ببخشند.

پس از آخرین دفاعیات متهم، قضات دادگاه وارد شور شده و با توجه به احتساب دوره بازداشت علیرضا او را به 8 سال و 2 ماه زندان محکوم کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار