کد خبر: 616068
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۱
نخستین شماره هفته​نامه خبری - تحلیلی «سام» شامل گفتگوها، یادداشت​ها و گزارش​هایی درباره ادبیات و کتابخوانی و برخی مسائل روز دنیای نشر، منتشر و به خانواده بزرگ مطبوعات پیوست.
خبرآنلاین: نخستین شماره هفته​نامه خبری - تحلیلی «سام» شامل گفتگوها، یادداشت​ها و گزارش​هایی درباره ادبیات و کتابخوانی و برخی مسائل روز دنیای نشر، منتشر و به خانواده بزرگ مطبوعات پیوست.

در نخستین شماره هفته نامه خبری - تحلیلی «سام» که به صاحب امتیازی مکتب خبر ایرانیان منتشر شده و در کتابفروشی​های معتبر پایتخت توزیع شده است، مطالب متنوعی دیده می​شود.



گفتگوی بلند با مهدی غبرایی، خالد حسینی و احمد دهقان، در کنار یادداشت​هایی از رضا امیرخانی، رسول یونان، مرتضی سرهنگی، مصطفی رحماندوست در کنار پیشنهادهای ستارگان سینمای ایران از جمله مطالب شماره نخست «سام » است.

رضا کیانیان، باران کوثری، هنگامه قاضیانی، نیکی کریمی، رامبد جوان، امین زندگانی، طناز طباطبایی و سحر زکریا و...از آخرین کتابی که مطالعه کردند و پیشنهادشان برای مردم سخن گفته اند.

همچنین در این شماره گزارشی از حضور کتب ایرانی در آمازون، نقد و بررسی سبک نویسندگی «احمد محمود» و برخی از آثار او درج شده است. گفتگو با مسئول کتابخانه عامه کابل و وضعیت فرهنگی افغانستان نیز در از مطالب این شماره است.

همچنین اخبار کوتاه، معرفی کتاب و انتشار پرفروش​های هفته گذشته نیز از دیگر بخش​های این هفته نامه است. در این شماره ستون​های متنوعی به معرفی کتاب در شاخه​های مختلف نیز اختصاص داده شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار