کد خبر: 506847
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۸
فارس: سعید عباسی عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: برخی از واحدهای تولیدی استان زنجان نیاز به مواد اولیه و محصولات پتروشیمی داشتند که این نیاز در حال حاضر برآورده شده است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‏های متولی در بخش نظارت به آرد و نان در استان زنجان نگاه ویژه‏ای به این مقوله داشته باشند، خاطر نشان کرد: تیم نظارت عالیه در این زمینه در استان تشکیل می‏شود.

معاون برنامه‏ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه تیم نظارت عالیه استان زنجان از واحدهای نانوایی بازدیدهای دوره‏ای به عمل می‏آورد، اضافه کرد: کیفیت نان نیز مورد تاکید این تیم است.

*برگزاری نمایشگاه بهاره در زنجان

وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه بهاره در استان زنجان از برنامه‏های پیش‏بینی شده به شمار می‏رود، تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه کالاهای قابل قبول با کمترین قیمت به مردم استان است.

عباسی ارائه فضای رایگان به واحدهای صنفی استان زنجان به منظور برگزاری نمایشگاه بهاره را یکی از مهمترین راه‏ها برای عرضه محصولات اساسی مردم با قیمت پایین برشمرد و افزود: در این نمایشگاه‏ها تخفیف‎های ۱۵ تا ۲۰ درصدی توسط فروشندگان اعمال می‏شود.

*قیمت گوشت قرمز ۲۱ هزار تومان است

وی با تاکید بر اینکه قیمت گوشت قرمز بر اساس مصوبات همان ۲۱ هزار تومان است، ادامه داد: اگر قصابان تخلف کنند با آنها برخورد شده و پرونده آنها به منظور رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان ارسال می‏شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار