کد خبر: 487197
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۲
با وجودی که پاپ در سفر به لبنان، همگان را به "اجتناب از خشونت" فرا خوانده و خود را در نزاع طرف های درگیر در سوریه "بی طرف" نامیده بود، سخگوی پاپ اعلام کرد: "جرج صبرا" مخالف سوری و سخنگوی گروه موسوم به "شورای ملی سوریه" شنبه آینده در قالب ديدار با بیش از ۱۰۰ شخصیت دموكرات مسيحي كشورهاي مختلف با پاپ بنديكت شانزدهم، رهبر کاتولیک های جهان ديدار خواهد كرد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، "فدريكو لومباردي" سخنگوی پاپ در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: "حضور جرج صبرا دراين ديدار با توجه به اعلام آن در رسانه ها ممكن است."

به گزارش خبرگزاري هاي ايتاليايي، پاپ روز شنبه با بيش از ۱۰۰ شخصيت دموكرات مسيحي در مقر تابستانه خود در تپه هاي جنوب شرق رم دیدار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاري ايتاليايي " ای دی ان کرونوس " ، صبرا اخيرا با " گابريليه گاتيشا " فرستاده پاپ در لبنان ديدار كرده است و با تحويل پيامي خواستار ديدار با پاپ بندیکت شانزدهم شده است.

به گزارش رسانه ها پاپ با اين درخواست و انجام ديدار در مناسبتي دیگر به منظور جلوگيري از رسانه ای شدن آن موافقت كرده است؛ بر این اساس صبرا با ديگر مسئولان واتيكان نيز ديدار خواهد كرد.

پاپ بندیکت شانزدهم در جريان سفر هفته گذشته خود به لبنان از جامعه بين المللي به ويژه كشورهاي عربي خواست كه براي يافتن راه كاري براي حل و فصل بحران سوريه وارد عمل شوند.

پاپ در لبنان فروش سلاح به طرف هاي درگير در سوريه را " اشتباهي خطرناك " توصيف كرده بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار