جوان آنلاین: به گزارش یکشنبه شب روابط عمومی استانداری تهران، سیدکمال سادات با اشاره به راهاندازی سامانه ۲۴ ساعته ۴۵۵۰۰ در اداره کل بازرسی استان، بهعنوان کمیته نظارت و ارزیابی ستاد اربعین، اظهار کرد: این سامانه در راستای پاسخگویی به زائران اربعین حسینی (ع) برنامهریزی شده است.
به گزارش ایرنا، وی افزود: این سامانه با هدف دریافت گزارشهای مردمی درباره مسائل، مشکلات و نقاط ضعف در ارائه خدمات به زائران از جمله تامین آب، غذا، اسکان و حملونقل، در مسیر رفت و برگشت از ایران به عراق و برعکس، فعال شده است.
سادات ادامه داد: زائران میتوانند از داخل کشور با شمارهگیری ۰۲۱۴۵۵۰۰ از طریق تلفن همراه، از شهرستانهای خارج از استان تهران با تلفن ثابت ۰۲۱۴۵۵۰۰ و از شهر تهران با شماره ثابت ۴۵۵۰۰ تماس حاصل کنند. همچنین تماس از کشور عراق با پیششماره ۰۰۹۸۰۲۱ امکانپذیر است.
دبیر ستاد اربعین حسینی استان تهران خاطرنشان کرد: زائران در صورت مشاهده هرگونه ضعف در خدماترسانی، کمبود وسایل حملونقل، مواد غذایی، آب شرب یا امکانات اسکان، شکایات، و نیز تاخیر در امدادرسانی به دلیل حوادث احتمالی در مسیر، میتوانند مراتب را از طریق این سامانه اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت برای رفع مشکلات انجام شود.