کد خبر: 1223877
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۰
محفل برایمان بد بود، چون نشان داد رسانه می‌شود معنوی، نورانی، قرآنی و با برکت شود و ما چقدر می‌توانیم از رسانه برای زیبایی‌های دینمان بهره ببریم و کوتاهی کردیم. 

جوان آنلاین: حامد تقدیری در کانال شخصی خود در پیام‌رسان بله نوشت: هر جور نگاه می‌کنم برنامه پویش زندگی با آیه‌ها و برنامه محفل اصلاً خوب نبود. نمی‌دانم شما در چه فضایی هستید و چطور فکر می‌کنید، اما برای من که همه عمرم را در کار فرهنگی گذاشته‌ام و فعالیت‌های قرآنی هم جزو دغدغه‌های اصلی‌ام بوده، اصلاً خوب نبود. من ماه رمضان که تمام شد آنقدر این برنامه برایمان بد بود که گوشه‌ای رفته‌ام و لحاف به سر کشیده‌ام و دارم به کار‌های بدم فکر می‌کنم. 
محفل برایمان بد بود، چون نشان داد می‌توانیم همه‌مان پای آرمانمان بایستیم و نه آرم‌های‌مان و همه مجموعه‌های فرهنگی به جای کشیدن هر برنامه به سمت خودشان و زدن آرم بزرگ‌تر از بقیه پای پوستر و بی‌شمار طرح و کار فرهنگی که آخرش اثرش معلوم نمی‌شود، بیایند و دست‌به‌دست هم دهند و با هم یک کار خوب را رقم بزنند. محفل برایمان بد بود، چون نشان داد قرآن اتفاقاً برای زندگی‌های‌مان است و آنقدر در زندگی به آن نیاز داریم که همیشه باید در محضر قرآن باشیم و دنبالمان باشد نه اینکه فقط برای گرفتن ثواب به سراغ آن برویم و ماه‌های رمضان آن را بخوانیم. محفل برایمان بد بود، چون حجت را برایمان تمام کرد و نشانمان داد آدم‌هایی که در ظاهر توانشان از من کمتر است هم در این مسیر نورانی موفق شدند و ما از سر تنبلی و غفلت بازمانده این راهیم. 
محفل برایمان بد بود، چون نشان داد رسانه می‌شود معنوی، نورانی، قرآنی و با برکت شود و ما چقدر می‌توانیم از رسانه برای زیبایی‌های دینمان بهره ببریم و کوتاهی کردیم. 
محفل برایمان بد بود، چون نشان داد اتفاقاً راه قرآن و فعالیت‌های فرهنگی دینی، چون مطابق با فطرت‌هاست بر دل‌ها می‌نشیند و راه ارتباط ما با جامعه اسلامی است حتی آن‌هایی که به‌ظاهر از دین و معنویت فاصله گرفته‌اند. 
محفل برایمان بد بود، چون ما را که به روزمرگی‌های فعالیت فرهنگی عادت کرده بودیم، فهم جدیدی بخشید و از غفلت خارجمان کرد. حال این ماییم و پسا محفل و یک زندگی جدید با آیه‌ها. ماییم و نوجوانان که فهمیده‌اند که موسیقی و فیلم‌های کره‌ای آدرس غلط بوده و قرآن پر از زیبایی است. حال این ماییم که باید محفل نوجوانی را بسازیم وزندگی‌های پر از آیه و معنویت را برایشان رقم بزنیم. ماییم و راه جدید در انسجام فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی و بهره‌ی جدید از رسانه جامعه اسلامی. 
بیایید و برای سال پیش رویمان، برای محفل‌ها و آیه‌های زندگی‌های‌مان برنامه‌ریزی جدیدی کنیم و راهی پر نور و برکت در مسیر عشق الهی باز کنیم. 
خدا قوت به همه عزیزانی که در راه و مسیر تحقق زندگی با آیه‌ها خالصانه و مجاهدانه وارد میدان شدند که ان‌شاءالله اجرشان را از دستان مبارک کریم اهل‌بیت و امیرالمؤمنین (ع) خواهند گرفت. 
قدردان زحماتتان هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار