کد خبر: 1159702
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
یک رسانه صهیونیستی با ابراز نگرانی درباره پیشرفت روزافزون ایران و ائتلاف‌های آن با چین و روسیه، اعلام کرد که بازدارندگی اسرائیل دچار فرسایش شده و این رژیم آماده مقابله با ایران نیست.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، در میان ادامه ابراز نگرانی محافل و کارشناسان صهیونیست از مانور نظامی اخیر حزب‌الله در جنوب لبنان، یک رسانه صهیونیستی با انتشار گزارشی به ترس اسرائیلی‌ها از افزایش توانایی ایران و حزب‌الله در برابر فرسایش بازدارندگی تل‌آویو اعتراف کرد.

روزنامه عبری «ماکور ریشون» در این زمینه اعلام کرد: بعد از گذشت یک دهه ایران که تا حد زیادی در انزوا و محاصره بود، به یک ابرقدرت منطقه‌ای قوی و شناخته‌شده، تبدیل شده است. همچنین ائتلاف‌های ایران با چین و روسیه و روابط جدید تهران با برخی کشورهای عربی (برای اسرائیل) بسیار نگران‌کننده و آزاردهنده است.

این رسانه صهیونیستی به عملیات مجدو در شمال فلسطین اشغالی در ماه مادرس گذشته و سپس حمله موشکی از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین اشاره و تاکید کرد که این دو اتفاق معنای روشنی دارد مبنی بر اینکه بازدارندگی اسرائیل دچار فرسایش شده است.

در ادامه گزارش این رسانه عبری آمده است: در صورت وقوع هر تنشی با لبنان، درست است که اسرائیل با تمام توان خود واکنش نشان خواهد داد، اما پاسخ راهبردی آن ضعیف و نامناسب خواهد بود.

بیشتر بخوانید
  • رسانه صهیونیستی: حزب‌الله قادر به شلیک روزانه 3 هزار موشک است

روزنامه عبری ماکور ریشون تاکید کرد: اسرائیل آمادگی مقابله با ایران را ندارد و به همین دلیل به جای پرداختن به دغدغه‌های طاقت‌فرسایی چون جنگ بعدی، مشغول اخبار مطبوعات زرد است.(مانور رسانه‌ای به راه انداخته است).

اعتراف این رسانه اسرائیلی به ناتوانی صهیونیست‌ها از ورود به جنگ و فرسایش بازدارندگی این رژیم به فاصله کوتاهی از سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله انجام شد که در آن سید نصرالله صراحتا رژیم اشغالگر را تهدید کرد.

دبیر کل حزب‌الله در این سخنرانی که پنجشنبه شب به مناسبت عید مقاومت و سالگرد آزادسازی لبنان برگزار شد نسبت به جنگ افروزی جدید رژیم صهیونیستی در منطقه هشدار داد و گفت : اگر رژیم صهیونیستی فکر می‌کند این جنگ بزرگ فقط با فلسطینی‌ها یا لبنانی‌ها خواهد بود، سخت در اشتباه است. هر جنگ بزرگی تمامی حدود و مرزها را دربر خواهد گرفت و صدها هزار مبارز در آن مشارکت خواهند داشت و تمامی مرزها گشوده خواهد شد.

سید حسن نصرالله با اشاره به اینکه، این رژیم صهیونیستی است که باید از جنگ بزرگ بترسد، به سران رژیم اسرائیل هشدار داد : من بارها در راهپیمایی روز قدس به شما گفتم، مواظب باشید و اشتباه محاسباتی نکنید، ممکن است در لبنان، فلسطین، ایران یا سوریه مرتکب اشتباهی شوید که این اشتباه شما کل منطقه را منفجر و منجر به یک جنگ بزرگ خواهد شد. اگر این جنگ بزرگ منجر به نابودی شما نشود، شما را به ورطه سقوط می‌کشاند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار