کد خبر: 1159399
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
سرمربی تیم اینتر یک فینال دیگر را هم به سود خود به پایان برد و برای قهرمان انگلیس خط و نشان کشید.

به گزارش جوان آنلاين به نقل از فارس، سیمونه اینزاگی هفتمین فینال پیاپی خود را هم با پیروزی پشت سر گذاشت و تیم او اینتر، موفق شد شب گذشته (پنج‌شنبه) فیورنتینا را با نتیجه ۲ بر یک در فینال جام حذفی ایتالیا شکست دهد.

اینتر در حالی که خیلی زود از حریف بنفش‌پوش خود در ورزشگاه المپیکو رم عقب افتاده بود، اما «لائوتارو مارتینز» مهاجم آرژانتینی نراتزوری در هشت دقیقه ورق را برگرداند و با ۲ گل خودف مهر تایید بر قهرمانی تیمش در جام حذفی زد.

اینزاگی که تیمش شامگاه ۲۰ خرداد ماه و در ورزشگاه «آتا ترک» شهر استانبول به مصاف منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌رود، به «پاشاه جام‌ها» در ایتالیا شهره شده و از گفته «می‌خواهیم به مسیر خود در این فصل فوق‌العاده‌ای ادامه دهیم».

این سرمربی ایتالیایی تاکنون همراه با لاتزیو یک بار قهرمان جام حذفی و ۲ بار فاتح سوپرجام ایتالیا شده و با اینتر نیز ۲ قهرمانی در جام حذفی و ۲ قهرمانی در سوپرجام ایتالیا کسب کرده است.

اینزاگی درباره قهرمانی اینتر در جام حذفی برای دومین سال پیاپی گفت: من خوشحالم. این جامی بود که برای تایید قهرمانی خود در سال گذشته، باید آن را می‌ّردیم. فیورنتینا تیم باکیفیتی بود و مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد.

اینزاگی که برای سومین بار است قهرمان جام حذفی ایتالیا می‌شود، تنها یک جام دیگر با رسیدن به رکورد اسون گوران اریکسون، ماسیمیلیانو آلگری و روبرتو مانچی فاصله دارد. 

اینزاگی درباره بازی‌های آینده اینتر نیز گفته است: ما ۲ بازی پایانی سری آ و بعد از آن فینال استانبول را پیش رو داریم. این یک فصل فوق‌العاده است و می خواهیم به پیشروی ادامه دهیم.

اینتر هم اکنون با ۶۶ امتیاز در رده سوم سری آ ایتالیا قرار دارد و از شانس زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده برخوردار است.

مطبوعات ایتالیا در شماره‌های امروز (پنجشبه)، مطالب اصلی خود را به قهرمانی اینتر در جام حذفی اختصاص داده‌اند.

روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» چاپ رم با تیتر «اینتر، جام اینجاست» نوشته است: لائوتارو مارتینز ۲ گل تیمش را به ثمر رساند و جام با نراتزوری ماند.

روزنامه «کوریره دلو اسپورت» چاپ میلان هم نوشت: مهاجم آرژانتینی با ۲ گل خود، تفاوت‌ها را رقم زد و هفتمین جام را برای اینزاگی به ارمغان آورد.

روزنامه «توتو اسپورت» چاپ تورین نیز با تمجید از نمایش فیورنتینا، نوشت: لائوتارو پیروزی را به ارمغان آورد اما باید برای فیونتیا دست بزنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار