کد خبر: 1158180
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
تکلیف لیگ جزیره امشب مشخص می‌شود
اشرف رامین

منچسترسیتی امشب با غلبه بر چلسی می‌تواند جشن قهرمانی در اتحاد را به راه بیندازد. در ادامه بازی‌های هفته سی‌وهفتم لیگ جزیره، سیتیزن‌های صدرنشین بی‌صبرانه منتظر میزبانی از آبی‌های بحران‌زده هستند، چراکه برای تصاحب جام فقط سه امتیاز دیگر نیاز دارند.
من‌سیتی ۸۵ امتیازی سه بازی دیگر در لیگ دارد و در صورت کسب هر سه امتیاز بازی با چلسی، دست آرسنال تیم دوم جدول هرگز به تیم پپ گواردیولا نخواهد رسید. این تیم در شرایطی به مصاف حریف لندنی می‌رود که پنج بازی آخر خود را در لیگ برده و در این فصل هر سه دیدارش مقابل چلسی (لیگ، جام اتحادیه و جام‌حذفی) را با پیروزی به پایان رسانده است. شاگردان فرانک لمپارد، اما در پنج دیدار قبلی فقط یک‌بار به پیروزی رسیده‌اند. ارلینگ هالند با ۳۶ گل زده در لیگ و ۵۲‌گل زده در تمامی رقابت‌ها، ستاره خطرناک سیتی است. مهاجم نروژی دروازه چلسی را نیز نشانه رفته تا خیال‌شان از قهرمانی جزیره راحت شود. در آن سوی میدان، چلسی کماکان با مشکلات زیادی روبه‌روست. لمپارد، سرمربی موقت نیز نتوانست کار زیادی انجام دهد و این تیم با ۴۳ امتیاز و ایستادن در رتبه یازدهم (قبل از دیدار‌های دیشب) حتی سهمیه لیگ اروپا را نیز از دست داده است.
منچسترسیتی علاوه بر لیگ‌برتر، دو فینال مهم نیز در پیش دارد؛ بازی با من‌یونایتد در فینال FA CUP و بازی با اینتر در فینال لیگ‌قهرمانان. سیتیزن‌ها روز‌های سختی در پیش دارند و گواردیولا، سرمربی این تیم از شرایط تیمش راضی است: «مسابقات بدون وقفه برگزار می‌شود. ما از اینکه در فینال لیگ قهرمانان حضور داریم، راضی هستیم. احساس قوی بودن داریم و همراه با طرفداران به آینده تیم اطمینان داریم. نمی‌توانم بگویم که این فصل سخت‌تر یا آسان‌تر بوده، چراکه مسابقات همیشه خیلی سخت است. اگر آرسنال ریتم خود را حفظ می‌کرد، نمی‌توانستیم به آن‌ها برسیم. می‌دانستیم که باید بازی‌ها را ببریم و در این صورت آرسنال پایین می‌آید. اگر آرسنال ریتم بازی اول فصل را حفظ می‌کرد رسیدن به آن‌ها امکانپذیر نبود. آن‌ها امتیازات را از دست می‌دادند و ما پیروز می‌شدیم. این برای ما اهمیت زیادی دارد. شما نمی‌توانید هفت سال یکسان بازی کنید. در ذهنمان باید به یک چیز فکر کنیم؛ ما باید برنده شویم تا بتوانیم قهرمانی لیگ برتر  را به دست آوریم. مهم نیست در بازی ناتینگهام فارست و آرسنال چه اتفاقی افتاده است. اگر مانند هفته‌های گذشته باشیم به هدفمان می‌رسیم. می‌توانیم قهرمانی منحصر‌به‌فرد را جشن بگیریم، آن هم در خانه، نه خارج از خانه. فوتبال پر از احساسات است، اگر بتوانیم در خانه به هدفمان برسیم باید آن را انجام دهیم.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار