کد خبر: 1154194
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۰
وزیر اطلاعات:

دستگاه‌های نظارتی، اطلاعاتی و امنیتی کشور ناکارآمدی را به دقت رصد می‌کنند و در کنار مقابله با نفوذ و فساد مقابله با ناکارآمدی را هم در دستور کار قرار داده‌اند.
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات در سفر به استان مرکزی در جلسه شورای تأمین گفت: بهره‌مندی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در کنار همدلی، همراهی و هم‌افزایی قوای سه‌گانه، مسئولان اجرایی، دستگاه‌های امنیتی و نیرو‌های مسلح زمینه‌ساز اقتدار اقتصادی و امنیت ملی کشور است. وی از موفقیت‌های وزارت اطلاعاتِ دولت مردمی و انقلابی در وارد کردن ضربه‌های کارآمد به درون و بیرون رژیم‌صهیونیستی خبر داد و گفت: با هم‌افزایی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی پیام صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به جهانیان مخابره شد.
وزیر اطلاعات در ادامه به حوادث و اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و گفت: دشمن تمام توان رسانه‌ای، اطلاعاتی و ابزار‌های فتنه و توطئه را در جنگ ترکیبی به میدان آورد که با لطف خدا و تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی کشور و همراهی مردم رشته ارتباط و اتحاد معاندان در خارج و داخل کشور قطع و این توطئه دشمن محکوم به شکست شد.
وی به تشریح دستاورد‌ها و تلاش‌های دولت در حوزه اقتصادی هم پرداخت و گفت: به رغم تشدید تحریم‌ها و تمام توطئه‌ها، دروغ‌پراکنی‌ها، شایعه‌سازی‌ها و دشمنی‌ها دولت آیت‌الله رئیسی گام‌های مؤثری در مسیر توسعه اقتصادی برداشته است که با کار جهادی برای تحقق شعار سال به نام مهار تورم و رشد اقتصادی تلاش‌های جهادی ادامه خواهد داشت.
حجت‌الاسلام خطیب حل مسائل و مشکلات به محض بروز، تشخیص و مواجهه در سطح سران قوا و کلان کشور را لازم و ضروری دانست و گفت: باید با چاره‌اندیشی به‌موقع مشکلات، هم از گسترش و بروز آن در سطح جامعه جلوگیری کرد و هم شرایط ارتقای خدمت و افزایش رضایتمندی مردم را فراهم آورد.
وزیر اطلاعات از توجه ویژه دستگاه‌های امنیتی به ناکارآمدی در سطوح مدیریتی هم خبر داد و گفت: دستگاه‌های نظارتی، اطلاعاتی و امنیتی کشور ناکارآمدی را به دقت رصد می‌کنند و در کنار مقابله با نفوذ و فساد مقابله با ناکارآمدی را هم در دستور کار قرار داده‌اند.
وی افزود: برخی ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی انباشته‌شده از سال‌های گذشته است که مسئولان در دولت تمام تلاش خود را برای حل این مشکلات و چالش‌ها به کار گرفته‌اند که حل برخی از این مشکلات زمانبر است و مردم آمادگی دارند با صبرو حوصله برای حل مشکلات و رسیدن کشور به رشد و توسعه یاریگر مسئولان باشند.
حجت‌الاسلام خطیب به دستاورد‌های دولت مردمی و انقلابی در روابط منطقه‌ای و بین‌المللی هم اشاره کرد و گفت: گفتگو‌های سازنده و ارتقای همکاری‌های منطقه‌ای با کشور‌های همسایه و همجوار بازتاب گسترده‌ای در جهان داشته است که می‌تواند در افزایش امنیت منطقه تأثیرگذار باشد. حضور و حمایت مردم رسالت دولتمردان را سنگین‌تر کرده و دولت تمام تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی مردم و بهبود شاخص‌های اقتصادی به کار گرفته است.
وی در ادامه سفر به استان مرکزی با آیت‌الله دری، نماینده ولی فقیه در استان هم دیدار کرد و به تشریح جایگاه و ظرفیت‌های صنعتی و اقتصادی این استان پرداخت و استان مرکزی را مهد مفاخر و مشاهیر برجسته‌ای دانست که منشأ تحولات عظیم در حوزه‌های مختلف در تاریخ کشور بودند. طلوع آفتاب انقلاب حضرت امام خمینی (ره) از استان مرکزی افتخاری ارزشمند برای این استان بوده و حضرت امام خمینی (ره) با اهتزاز پرچم عزت و آزادگی در کشور، انقلاب اسلامی ایران را به عنوان الگوی برجسته ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی استکبار به آزادی‌خواهان جهان معرفی کرد.
در ادامه این جلسه، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان عدل، امنیت و رفاه را لازمه هر جامعه دانست و گفت: ارتقای امنیت با بهبود آرامش و افزایش اعتماد عمومی در جامعه به عنوان ارزشمندترین سرمایه ارتباط مستقیم دارد و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی در حفظ و ارتقای ثبات امنیتی کشور رسالتی بزرگ بر عهده دارند.
وی افزود: دولت آقای رئیسی توفیقات خوبی در مسائل بین‌المللی داشته است. مخلص الائمه، استاندار مرکزی هم در این دیدار به تشریح ظرفیت‌های عظیم صنعتی تولیدی و فرهنگی استان پرداخت و گفت: استان مرکزی قطب صنعت و دارای بیشترین تنوع تولیدات صنعتی در کشور است که در کنار تولیدات صنعتی، سرزمین آفتاب قطب تولیدات کشاورزی هم است.
بنابراین گزارش، حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات و پاسخگویی مستقیم و بی‌واسطه و صدور دستور پیگیری به تماس‌های دریافتی سامانه۱۱۳ ستاد خبری اطلاعات و حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا از دیگر برنامه‌های وزیر اطلاعات در سفر به استان مرکزی بود.
در سفر وزیر اطلاعات به استان مرکزی، مدیرکل اطلاعات استان معرفی و از تلاش‌های مدیرکل پیشین هم تجلیل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار