کد خبر: 1134631
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به حمله ناموفق به سوله‌ای در اصفهان
حمله صهیونیست‌ها به یکی از سوله‌های وزارت دفاع در اصفهان با سه فروند ریزپرنده از نوع کوادکوپتر با شکست مواجه شد. اما رسانه‌های فارسی‌زبان سعودی – لندنی با استفاده از خبر انفجار یکی از کوادکوپتر‌ها که در تله‌های پدافندی افتاده بود، تصویری از حادثه آتش سوزی کارخونه تصفیه روغن را برجسته کرده و جنگ رسانه‌ای را دامن زدند. این عملیات روانی – رسانه‌ای نیز با اطلاع‌رسانی به‌هنگام نیرو‌های نظامی بی‌اثر شد. کاربران شبکه‌های اجتماعی ضمن تمسخر این عملیات، چهارشنبه سوری در ایران را موفق‌تر خواندند. کاربران همچنین از عمل به هنگام نیرو‌های نظام در اطلاع‌رسانی تشکر کردند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.
 سیدعلی موسوی:
پس از انتشار خبر انفجار در اصفهان در کوتاه‌ترین زمان شاهد انتشار بیانیه وزارت دفاع در رابطه با حمله ریزپرنده‌ها با جزییات بودیم و پس از آن توضیحات معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان. همین اطلاع‌رسانی به‌موقع سدی در برابر تولید اخبار جعلی شد.
 غفوری:
اسرائیل با دوتا ریز پرنده به یه کارخانه مهمات سازی وزارت دفاع تو اصفهان حمله کرد که یکی از ریز پرنده‌ها توسط پدافند زده شده اون یکی هم صرفاً به سقف کارگاهی تو کارخانه آسیب زده! یعنی اگه چهارشنبه سوری جلو کارخانه ترقه بازی می‌کردن کارخانه بیشتر آسیب می‌دید تا این حمله مسخره.
 داود ورمزیار:
رسانه‌های صهونیست تصاویر آتش سوزی آذرشهر رو با عنوان حمله به تأسیسات نظامی اصفهان منتشر می‌کنند. در حالی که با توجه به تصاویر کوادکوپتری که قصد نفوذ داشته در منطقه بی‌اهمیتی منهدم یا هک شده و نتونسته به داخل مجموعه نفوذ پیدا کنه!
 رضا نیلی:
ترقه‌بازی صهیونیست‌ها در سوله خالی نظامی در اصفهان فقط یک پیام داشت، اینکه بیشتر از قبل مثل سگ از جمهوری اسلامی می‌ترسند! همه توان‌شان را به‌کار گرفتند تا آسیب جانی به کسی نرسد که بعداً بخواهند تاوان بدهند، هر چند کورخوانده‌اند...
 هادی کهن‌دل:
شب گذشته حمله ناموفق ریزپرنده‌ها به کارگاه وزارت دفاع در اصفهان توسط پدافند هوایی مجتمع خنثی شد... این سطح از بازدارندگی افتخاری بزرگ برای کشور و شکستی بزرگ برای دشمنان است...
 حاج کمیل:
امروز صبح خیلی از مردم از خواب بیدار شدن و بیانیه وزارت دفاع و مصاحبه معاون سیاسی استاندار اصفهان را همراه با خبر خرابکاری دیدن. می‌بینید که تغییر رویکرد رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی، ضامن امنیت روانی مردمه و این هیچ ربطی به تغییر پلتفرم شبکه‌های اجتماعی و فیلترینگ نداره.
 محسن مهدیان:
اگر پرسیدند جنگ روایت‌ها چیست... یک ریزپرنده تروریستی را پدافند زده منهدم کرده، دو تای دیگه هم در تله پدافند گرفتار شدند،. هیچ ضرر و زیانی هم وارد نشده. آنوقت بی‌بی‌سی تیتر زده: مجتمع وزارت دفاع با پهپاد مورد حمله قرار گرفت ... یک مشت هم حقیرانه ذوق مرگ شدند.
 مریم صبری:
صهیونیست‌ها بعد از این که چند ضربه پشت سر هم بهشون وارد شد، دیشب به یه سوله مهمات توی اصفهان با کوادکوپتر حمله کردن که الحمدلله توی تله‌های انفجاری گیر افتادن و منفجر شدن. پ‌ن: عکس آتیش سوزی کارخونه توی تبریز رو به عنوان عکس حمله به اصفهان منتشر کردن. #اصفهان #إسرائیل
 امید نریمانی:
عکس حادثه آتش‌سوزی کارخونه تصفیه روغن تو تبریز رو به جای ترقه بازیشون توی اصفهان جا میزنن که بگن دستاورد مهمی داشتن؛ هیچی ندارن الکی دستاورد سازی می‌کنن!
 یاسی رازقیان:
ببینید و خودتون قضاوت کنید ایران ما! چقدر قدرتمند شده به برکت انقلاب، بهترین رادار‌های شناسایی رو داریم، اگر زمان پهلوی بود همین پهپاد‌هایی که به اصفهان از طرف دشمن فرستاده شده بود تهران ما رو یک دقیقه بمباران کرده بودن؛ سلامتی مدافعان وطن صلوات، رد نشی.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار