کد خبر: 1118420
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
سردار نقدی:
معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان می‌توانند حدس بزنند که دهه هشتادی‌ها چه بلایی می‌توانند سرشان بیاورند چون مأموریت ناتمام شهیدان سلیمانی و تهرانی‌مقدم را به اتمام می‌رسانند.
سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در افتتاحیه هشتمین اجلاسیه مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی که در مجتمع فرهنگی شهید باهنر برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمنان از دهه هشتادی‌ها هراس دارند و هزینه‌های زیادی برای ناکارآمد ساخت این نسل انجام می‌دهند، اظهار داشت: نسل دهه ۴۰ همان‌هایی بودند که وقتی امام خمینی (ره) دستگیر شد و گفت یاران من در گهواره‌ها هستند، آن نسل مردم را از زیر سلطه شاهان خارج کردند، انقلاب اسلامی را شکل دادند و مردم با پایبندی به اسلام دهه پنجاهی‌ها و چهلی‌ها مانع پیروزی دشمن در تجاوز نظامی شدند.

وی متذکر شد: این در حالی بود که عراق با سه هزار و ۵۰۰ دستگاه تانک قدیمی جنگ علیه ایران را شروع کرد و با پنج هزار و ۵۰۰ تانک مدرن جنگ را به پایان رساند و این در شرایطی صورت گرفت که حدود هشت هزار دستگاه را هم در جنگ از دست داده بود.

سردار نقدی افزود: دهه شصتی‌ها هم با کمک نسل‌های قبلی، کشوری را که در همه امور انتهای جدول بود در همه شئون بالا کشیدند به نحوی که توانستند کشورمان را از واردکننده مواد غذایی به صادرکننده تبدیل سازند و ایران در فناوری نانو در جایگاه چهارم دنیا قرار گیرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران ادامه داد: در قدرت نظامی هم هیچ جایگاهی نداشتیم، چون در حالی مستشاران آمریکایی ۱۷ میلیارد تومان حقوق می‌گرفتند، کل حقوق پرداختی به ارتش ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ۱۴ میلیارد تومان بود. آن زمان ۱۲ فروند بوئینگ ۷۴۷ در ایران وجود داشت که این هواپیماها نه برای پروازهای داخلی کشورمان بلکه برای ارسال قطعات تجهیزات نظامی کشورمان به آمریکا جهت تعمیر این قطعات بود، یعنی حتی تعمیر را هم در کشورمان انجام نمی‌دادند.

وی در ادامه با اشاره به چگونگی شکل‌گیری گروه تروریستی داعش، گفت: غربی‌های شکست‌خورده کثیف‌ترین آدم‌ها را جمع کردند تا هم اسلام را بد معرفی کنند و هم ایران را با چالش عمده‌ای مواجه سازند؛ لذا داعش را به وجود آوردند و در شرایطی که داعش تا پشت کاخ ریاست جمهوری سوریه رسیده بود و در عراق هم خمپاره‌های آن‌ها تا کربلا می‌رسید، حضور دهه هفتادی‌ها به‌عنوان مدافعان حرم، به شکست داعش انجامید.

سردار نقدی افزود: حال با این محاسبه، دشمنان می‌توانند حدس بزنند که دهه هشتادی‌ها چه بلایی می‌توانند سرشان بیاورند چون مأموریت ناتمام شهیدان سلیمانی و تهرانی‌مقدم را می‌توانند به اتمام برسانند و رژیم صهیونیستی را با شکست مواجه سازند؛ لذا دشمنان باید از دهه هشتادی‌ها وحشت‌زده باشند و از این نسل بترسند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عنوان کرد: اگر در دفاع مقدس با دست خالی می‌جنگیدیم، برای این بود که نه سلاحی نداشتیم و نه حتی کسی به ما سلاح می‌داد، اما بسیجی امروز نه اینکه اسلحه نداشته، بلکه تشخیص داد که چون دشمن می‌خواهد جنگ داخلی ایجاد کند، به همین دلیل فقط با بدن خود برای مقابله با آن‌ها به میدان می‌رود تا مجدداً خون بر شمشیر پیروز شود.

وی در خصوص فوت مهسا امینی هم گفت: در خصوص فوت این خانم چهار هزار پزشک پرونده او را بررسی کردند و علت فوت را ضرب و شتم وی تشخیص ندادند و این در حالی است که دشمنان این ملت با استفاده از تمام رسانه‌های خود هجمه سنگینی را ایجاد و اینگونه ادعا کردند که علت فوت نامبرده ضرب و شتم توسط پلیس بوده است. آن‌ها برای ادعاهای خود حتی یک دلیل هم نمی‌آورند، اما ما در مقابل، دلایل متعددی را در رد ادعاهای دشمنان آوردیم.

سردار نقدی ادامه داد: دشمنان فوت این خانم را بهانه قرار دادند و تمام جهان عزاخانه شد و علاوه بر این، به کسانی که در صفحات مجازی خود دنبال‌کنندگان زیادی دارند، پول دادند تا اسم این فرد را در صفحات خود درج کنند و حتی اسم خیابان و ساختمان‌ها را به نام این خانم گذاشتند، این در حالی است که آن‌ها میلیون‌ها انسان را بدون دلیل می‌کشند، همانند آنچه در هیروشیما و ناکازاکی ژاپن رخ داد، اما کسی اعتراضی علیه اقدام آن‌ها انجام نمی‌دهد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه یادآور شد: حدود یک ماه پیش در سایت خبری «ام بی سی» آمریکا گزارشی از جلسات کنگره در مسائل امنیتی منتشر شد که در آن آمده چهار هزار و ۲۳۴ نفر در زندان‌های آمریکا جان خود را از دست دادند و این منهای ۹۵۰ نفر از بازداشت‌شدگانی است که سرنوشت‌شان مشخص نیست و اثری از آن‌ها در زندان‌ها وجود ندارد.

وی سپس با انتقاد از دستگاه دیپلماسی کشور عنوان کرد: انگلیس خبیث این روزها کشورش را به پایگاه رسانه‌های تروریست تبدیل کرده است. این همان انگلیس است که هرازگاهی خبری مبنی بر کشف گور دسته‌جمعی در کانادا منتشر می‌شود که انگلیسی‌ها کودکان بومی کانادا را در این گورها دفن کردند.

سردار نقدی با بیان اینکه وقتی رسانه به اتاق جنگ تبدیل می‌شود به معنی رسوایی تمام است، افزود: آن‌ها این رسوایی را به جان خریدند تا در آینده، دهه هشتادی‌های کشورمان به مقصود خود نرسند، به همین دلیل امروز دشمن می‌خواهد با بهره‌گیری از فضای مجازی، جامعه را با مشکلات عدیده مواجه سازد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: ارتش آمریکا در افغانستان هنگام خروج ۲۰۰ فروند بالگرد، ۶۴۰ هزار تفنگ و ۱۶۲ هزار بی‌سیم به جای گذاشتند که این نشان می‌دهد آن‌ها در حال افول هستند. امروز آمریکا به بزرگترین صادرکننده ذغال سنگ و یکی از بزرگترین صادرکنندگان نفت تبدیل شده و این یعنی برای تأمین منابع درآمدی خود به ناچار به خام‌فروشی روی آورده و این یعنی آن‌ها شکستشان مسجل و قطعی است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار