کد خبر: 1100163
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
روز گذشته(سه‌شنبه) متنی از میرحسین موسوی در فضای مجازی منتشر شد که این محکوم فتنه در آن به انقلاب، رهبری، شهدا و جبهه مقاومت اسلامی اهانت کرده است.

روز گذشته(سه‌شنبه) متنی از میرحسین موسوی در کانال وابسته به یک سایت ضد انقلاب منتشر شد که این محکوم فتنه در آن به انقلاب، رهبری، شهدا و جبهه مقاومت اسلامی اهانت کرده است.

موسوی در بخشی از بیانیه خود علیه مبارزه با داعش در سوریه و همچنین کمک به گروه‌های مقاومت در یمن علیه جنایت آل سعود و... موضع‌گیری کرده و حتی در گامی فراتر حزب‌الله لبنان را به باد انتقاد گرفته و در مجموع مقاومت علیه داعش و اسرائیل و آل‌سعود و ... را شوم و کجروی و «جرائم ننگین» خوانده است!

اما رکیک‌ترین بخش این مطلب، توهین مستقیم موسوی به سردار سرلشگر شهید حاج حسین همدانی، فرمانده مدافعان حرم در سوریه است که از او با عنوان «سردار بی‌افتخار»، بی‌همه‌چیز و فرمانده اوباش بدسیرت و قمه‌کش نام برده است.

انتشار این مطلب توهین‌آمیز واکنش‌های فراوانی را از سوی کاربران به همراه داشته است که برخی از این واکنش‌ها پیش روی شماست:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

▪️ مگر جز این بود که حاج قاسم و شهید همدانی ها به جنگ شیطان صفتانی از جنس داعش رفتند؟ مگر جز این بود که شیطان صفتانی مثل ترامپ! قاتلان سردار سلیمانی هستند؟ البته که مردم قدر قهرمانان خود را می دانند اما شما کجای کارید که امروز سخن آن شیاطین را با این بغض و کینه از زبان شما می شنویم؟

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار