کد خبر: 1099710
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: زمان بهره‌برداری از خطوط درون شهری مترو تا روز عاشورا و شب شام غریبان (۱۷ مرداد) تا ساعت ۲۴ افزایش یافت.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: گستردگی شبکه متروی تهران به گونه‌ای است که بسیاری از هیئت‌های مذهبی در نزدیکی ایستگاه‌های آن قرار دارند و متروی تهران در این شب‌های عزیز افتخار آن را دارد که پذیرای عزاداران حسینی باشد.

وی به استقبال خوب شهروندان از متروی تهران به منظور حضور در مجالس عزاداری اشاره کرد و گفت: به همین منظور زمان بهره‌برداری از خطوط درون شهری مترو تا روز عاشورا و شب شام غریبان (۱۷ مرداد) ۲ ساعت افزایش یافته است.

شایسته با بیان اینکه پیش از این زمان بهره برداری از خطوط متروی تهران به صورت عادی تا ساعت ۲۲ بود خاطرنشان کرد: از امروز در تمام ایستگاه‌های خطوط درون شهری زمان خدمت رسانی تا ساعت ۲۴ است.

گفتنی است این افزایش زمان مربوط به ایستگاه‌های خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت است و انشعاب فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام خمینی (ره) و ایستگاه‌های خط ۵ طبق برنامه عادی خود فعالیت می‌کنند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار