کد خبر: 1090127
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
در حالی فصل برای پرسپولیس به روز‌های پایانی خود نزدیک می‌شود که پرسپولیس با دریافت ۲۰ گل شرایط خوبی از نظر دفاعی نداشته و با جذب یک مدافع سعی در مستحکم نگه داشتن خط دفاعی اش دارد.
وحید صابری
به گزارش جوان آنلاین، در خط دفاعی پرسپولیس تنها بازیکنی که قراردادش در پایان فصل به اتمام می‌رسد سید جلال حسینی است، کایپتانی که در ۴۰ سالگی در خیلی از بازی‌ها عصای دست گل محمدی بود و توانست نتیجه بازی را به نفع پرسپولیس تغییر دهد.

البته پرسپولیس سه مدافع دیگر هم دارد علی نعمتی، علیرضا ابراهیمی و فرشاد فرجی. گفته می‌شود گل محمدی در فصل جدید قصد دارد با به خدمت گرفتن پورعلی گنجی، فرشاد فرجی را در لیست خروج قرار دهد. هر چند که این مباحث در حد گمانه زنی است، اما بی شک درچند روز آینده گل محمدی تصمیم قطعی خود را درباره سید جلال و فرجی خواهد گرفت.

تغییر و تحولات پرسپولیس برای فصل جدید به همین جا ختم نمی‌شود. در چند روز اخیر در فضای مجازی شایعات زیادی مبنی بر بازگشت بیرانوند به پرسولیس بسیار شنیده می‌شود. دروازه بانی که پس از پشت سر گذاشتن یک فصل قرضی و ناموفق در بواویشتای پرتغال، به آنتورپ بلژیک بازگشت، اما بعد از درخواست باشگاه پرسپولیس، قید حضور در این تیم بلژیکی را زد.

بی شک بیرانوند تمام تلاش خود را به کار گرفت تا بتواند در فصل برگزاری بازی‌های جام جهانی قطر به فوتبال باشگاهی ایران بازگشته و بتواند همچون جام جهانی ۲۰۱۸ گلر اصلی این تیم در مهم‌ترین تورنمنت فوتبال ملی در سال ۲۰۲۲ شود.

گفته می‌شود دروازه بان سابق پرسپولیس به لحاظ مالی با باشگاه بلژیکی به توافق رسیده و بدون دریافت باقی مانده قراردادش، رضایتنامه می‌گیرد و مشکلی برای بازگشت به پرسپولیس ندارد.

البته به غیر از بیرانوند در روز‌های گذشته شایعات فراوانی در فضای مجازی پیرامون مذاکره باشگاه پرسپولیس با یونس دلفی کاپیتان سابق تیم امید کشورمان، سروش رفیعی بازیکن تیم سپاهان و محمد خدابنده لو هافبک ذوب آهن هم مطرح شده است که هیچکدام فعلا از سوی باشگاه رسما تایید نشده است و فقط در حد حدس و گمان است.

دوراهی گل‌محمدی برای تغییر دستیاران
نوسان نتیجه‌گیری در پرسپولیس، اختلافات در اظهار نظر‌های کادر فنی، حاشیه‌ها و درگیری لفظی بازیکنان با کادر فنی باعث شد تا یحیی گل محمدی در بازی‌های فصل بخصوص در نیم فصل دوم نتواند تمرکز و تصمیم گیری درستی از آنالیز و مهرچینی بازیکنان داشته باشد. هر چند وی در اظهار نظری همه باخت‌ها را به گردن گرفت و مثل دو فصل قبل اصرار به حفظ کادر فنی اش را دارد، اما امروز با فشار مدیر و هیات مدیره مبنی برا تغییر در کادر فنی روبرو شده و در دوراهی عجیبی قرار گرفته است. مدیریت باشگاه معتقد است گل محمدی برای باز گرداندن پرسپولیس به روز‌های اوج باید تصمیمات مهم‌تری را بگیرد.

به نظر می‌رسد سرمربی سرخ پوشان برای خروج از فشار انتقادات چاره‌ای جز تغییر و تحول در کادر فنی اش نخواهد داشت. باید منتظر ماند و دید در اینده نزدیک گل محمدی چه تصمیماتی را اتخاذ خواهد کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار