کد خبر: 1078831
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
فرمانده قرارگاه کربلای سپاه پاسداران:
خادم سید الشهدا با اشاره به تلاش دشمن برای تضعیف نظام و نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب، گفت: باید دستاوردهای انقلاب برای مردم بازگو و با ایجاد امید در جامعه دسیسه های دشمن را خنثی کرد.

به گزارش جوان از لرستان، سردار «احمد خادم سیدالشهدا»، امروز(22بهمن)، در جمع راهپیمایان بروجرد در مصلی این شهرستان اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران با افتخار ۴۰ سال را پشت سر گذاشت و وارد دومین مرحله تمدن سازی حکومت اسلامی شده است.

فرمانده قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه داعش قصد گرفتن کشورهای منطقه را داشت، افزود: گروه‌های جهادی در سراسر جهان دور هم جمع شدند و به فرماندهی سردار شهید سلیمانی داعش را شکست دادند.

وی بر ضرورت تبیین و ترویج مکتب سلیمانی بین نسل جوان تأکید و خاطرنشان کرد: مسئولان و ملت باید با مکتب حاج قاسم بیشتر آشنا شوند و مدیریت انقلابی و جهادی را از مکتب حاج قاسم یاد بگیریم.

خادم سید الشهدا به اقتدار و قدرت نمایی ایران اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: امروز ایران اسلامی از نظر نظامی چهارمین قدرت جهانی است و دشمن به دنبال تضعیف نظام و نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب است.

وی اظهار کرد: دشمن در طول ۴۰ سال گذشته دشمنان بحران های بزرگی برای ایران اسلامی ایجاد کردند، ولی نتوانستند حتی یک وجب از خاک ایران را بگیرند.

فرمانده قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که ضامن بقای انقلاب است، تأکید و بیان کرد: روحیه ایثار و شهادت از کانون گرم خانواده مومن و انقلابی ترویج خواهد یافت.

وی خدمت به مردم را وظیفه سنگین مسئولان خواند و گفت: در هر پست و مقامی که قرار داریم باید با خدمت خالصانه و صادقانه به مردم برای برطرف ساختن مشکلات مردم و جامعه اقدام کنیم.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار