کد خبر: 1078301
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز:
حجت الاسلام لرستانی، با اشاره به اینکه امروز همه ما برای تداوم راه انقلاب با تبعیت از اهداف امام راحل و رهبری رسالت خطیری بر دوش داریم، گفت: وحدت لازمه حفظ امنیت، استقلال و عزت کشور است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام علی لرستانی، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهارداشت: قبل از اینکه انقلاب ما الگوی دنیا باشد، این استمرار انقلاب ماست که الگوی جهانیان شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز افزود: پس از گذشت چهل و سه سال حقانیت کلام و راه حضرت امام(ره) خودش را نشان داده و اکنون هیچ عالم و جاهلی بر این شک ندارد که سرآغاز جنبش های اسلامی منطقه و حتی قیام های اروپا و آمریکا ناشی از انقلاب خمینی کبیر(ره) است.

وی بر ضرورت حفظ انقلاب تأکید کرد و گفت: آنچه از انقلاب کردن مهم تر است؛ حفظ انقلاب است و امروز همه ما در ادامه راه انقلاب رسالت خطیری بر دوش داریم.

حجت الاسلام لرستانی یادآور شد: همه دنیا منتظر بودند ببینند که آیا این انقلاب در مسیر خود باقی می ماند یا مانند شهابی در آسمان ظلمانی عصر حاضر، پیدا و پنهان می شود.

وی با اشاره به اینکه امروز انقلاب الگوی جهانیان است، گفت: برای تداوم راه انقلاب، باید اهداف و آرمان های امام راحل و شهدا برای نسل جوان بازگو و نسلی انقلابی و با بصیرت تربیت شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب شبانه روز با یک فتنه جدید عوام فریبانه وارد معرکه می‌شوند، بیان کرد: مردم و مسئولان باید در برابر دسیسه‌های دشمنان انقلاب هوشیار باشند.

وی عنوان کرد: با تبعیت از امام راحل، فرمایشات مقام معظم رهبری، انگیزه الهی و وحدت کلمه می‌توان در مقابل توطئه دشمنان انقلاب اسلامی بایستیم و امنیت، استقلال و عزت کشور عزیزمان را حفظ کنیم.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار