کد خبر: 1080555
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز:
حجت الاسلام لرستانی فرهنگ ایثار و شهادت را از مهم‌ترین ویژگی‌های مکتب تشیع عنوان کرد و گفت: این فرهنگ منشأ بیداری، آگاهی، جوانمردی و شجاعت است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام علی لرستانی، امشب در جلسه آزاد اندیشی که با موضوع ایثار وخودگذشتگی در نماز خانه بیمارستان شهید ولیان الیگودرز برگزار شد، با قدردانی از صبر و بردباری کادر درمان در شرایط سخت کرونایی و خدمت رسانی به مردم، گفت: امروز مدافعان سلامت در خط مقدم

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز افزود: از صدر اسلام تاکنون، تاریخ شیعه، شاهد ایثارگری و شهادت طلبی مردان بزرگی هم چون پیامبر اکرم(ص) و اصحابش، ائمه‌ اطهار(ع) و یاران آنان بوده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ ايثار و شهادت دارای ارزش‌های فراوانی است، خاطرنشان کرد: این فرهنگ منشأ بیداری، آگاهی، جوانمردی، شجاعت، شور و نشاط مردم شده و جامعه را از حالت سکون به حرکت و جنبش درآورده و خدمات بزرگی را به جامعه‌ بشریت ارائه نموده است.

حجت الاسلام لرستانی بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در نظام اسلامی از مهم‌ترین ویژگی‌های مکتب تشیع به شمار می‌رود و با وجود همین فرهنگ است که تاکنون، حقایق اسلام همچنان پا برجا و زنده باقی مانده است.

وی در ادامه بیان کرد: الگوگیری از شهیدان دوران دفاع مقدس، سرمایه اجتماعی بزرگی است که غفلت از آن، از مصادیق ظلم به خود است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز خاطرنشان کرد: امروزه پاسداري ازخون شهيدان و ابلاغ پيام انقلاب اسلامي به همت نوجوانان و جوانان غيرتمند و آزاده متكی است، عبور از سال هاي سخت جهاد و مقاومت، الگوي كامل و سنت مطلوبي است كه نوجوانان و جوانان را به آينده درخشان و اميد بخش و افق هايي روشن دلگرم مي‌سازد.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار