کد خبر: 1077848
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: امروز برای بقای انقلاب لازم است که خدمتگزاران نظام خود را وقف خدمت به مردم نمایند.

به گزارش خبرنگار جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، صبح امروز در آیین نواختن  زنگ انقلاب که در مدرسه شاهد خرم‌آباد، فرا رسیدن  چهل و سومین دهه فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشت و گفت: دهه فجر، دهه‌ای به یاد ماندنی در تاریخ  انقلاب و نهضت‌های سیاسی در جهان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اتفاقاتی که در دهه فجر به وقوع پیوست و استقبال مردم از امام راحل افزود: رویدادهایی که در دهه فجر به وقوع پیوست اتفاق‌هایی بودند که مشابه و مانند آنها را در تاریخ جهان به یاد نداریم.

وی خاطرنشان کرد: این دهه محاسبات کودتای نظامی به دستور امام (ره) و حضور مردم به هم ریخت و در حالی که همه زور گویان عالم تمام توان و قدرت مالی خود را  به کار گرفته بودند تا مانع فجر انقلاب اسلامی شوند؛ فجر انقلاب اسلامی به وقوع پیوست و این انقلاب طلوع کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: امروز باید با استفاده از ظرفیت ها هر کدام از رویدادها و  وقایع انقلاب اسلامی که مطالب فراوانی برای گفتن، نوشتن، شنیدن و ترسیم کردن آنها در قالب آثار هنری فاخر و  فیلم دارند، بین نسل نو تبیین شود.

وی ادامه داد: همه ما به ویژه خدمتگزاران این نظام نیاز داریم برای بقای انقلاب از خواسته‌های شخصی خود بگذریم و باید خود را وقف خدمت به مردم کنیم.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: خدمتگزاران این نظام، آنهایی که لباس خدمتگزاری به تن دارند باید خود را وقف خدمت به مردم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان با تسلیت در گذشت آیت الله صافی گلپایگانی، گفت: آیت الله صافی  گلپایگانی از مراجع بزرگواری بود که  پاسدار احکام اسلامی، مرزهای عقیدتی و خدمتگزار  به انقلاب اسلامی بود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار