کد خبر: 1074200
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:
حجت الاسلام حیات الغیب با اشاره به ابعاد مختلف حماسه 9 دی که در سایه بصیرت مردم رخ داد، گفت: باید ابعاد مختلف این حماسه برای مردم بازگو شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام لطف الله حیات الغیب، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: حماسه 9 دی حاصل بصیرت و هوشیاری ملت ایران بود و گرامیداشت این روز از اهمیت بالایی برخوردار است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بر ضروروت تبیین و بازگو کردن ابعاد مختلف حماسه 9 دی افزود: نسل های آینده باید با ابعاد مختفل حماسه 9 دی آشنا شوند و به این مهم در کتاب های درسی اشاره شود.

وی با اشاره به اینکه فتنه 88 به بهانه  تقلب در انتخابات به وجود آمد، خیمه های امام حسین(ع) را به آتش کشیدند و به قرآن توهین شد، خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 9 دی، لبیک گفتن به ندای رهبری و ایستادگی پای انقلاب و آرمان ها شعله های این فتنه را خاموش کرد.

حجت الاسلام حیات الغیب با بیان اینکه وضع فعلی نابسامانی معیشت، حاصل آن عملکردها است و نظام تضعیف شد، گفت: با هدایت رهبر معظم انقلاب چالش ها امروز تبدیل به فرصت شد و از این فرصت ها باید در جهت رشد و تعالی استفاده شود.

وی اظهار کرد: 300 برنامه فرهنگی، تبلیغی، روشنگری، بصیرتی، نمایشگاه ه، اجرایی سرودهای حماسی، مقاله، کرسی های دانش آموزیی و دانشجویی، کرسی آزد اندیشی با محوریت حماسه 9 دی، رزمایش کمک های مومنانه و برنامه عمو قاسم در مهدهای کودک، ختم 30 جزء قرآن کریم، مسابقه نقاشی و پویش نذر خون و معرفی شخصیت حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی از جمله برنامه هایی بوده که در این ایام انجام شده است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار