کد خبر: 1122075
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:
حجت الاسلام هاشمی، گفت: پیام آوران ایثار با همکاری آموزش و پرورش و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس حضور می یابند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(۲۰آذر)، در جلسه کمیته تخصصی آموزش زیر مجموعه شورای ترویج فرهنگ ایثار شهادت استان لرستان که به میزبانی آموزش و پرورش استان برگزار شد، اظهارداشت: تاکنون چهار جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت به ریاست استاندار لرستان برگزار شده است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به تشکیل هشت کمیته زیرمجموعه شورای ترویج ایثار و شهادت افزود: یکی از این کمیته ها، کمیته آموزش و پرورش بوده که با هفت رویکرد و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت دارد.

 

وی به بحث آموزش پبام آوران ایثار اشاره کرد و گفت: پیام آوران ایثار مجموعه ای از رزمندگان و ایثارگرانی هستند که دوره های آموزشی را فراگرفتند.

 

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: پیام آوران ایثار با همکاری آموزش و پرورش از چهره های شاخص ایثار و شهادت در مدارس با اولویت مدارس شاهد، برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حضور پیدا می کنند و بستر این حضور را آموزش و پرورش فراهم می کند.

 

وی عنوان کرد: هدف از حضور پیام آواران ایثار در مدارس آموزش و پرورش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جلوگیری از آسیب های اجتماعی است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار