کد خبر: 1079740
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
فرمانده انتظامی لرستان:
سردار الهی، استان لرستان را پنجمین استان امن کشور دانست و بر ضرورت تلاش برای برقراری و حفظ امنیت تأکید کرد.

به گزارش جوان از لرستان، سردار «یحیی الهی»، امروز(1اسفند)، در آیین معارفه فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد، به دسیسه های دشمن اشاره کرد و اظهارداشت:  دشمن تخریب چهره دستگاه‌ و ارگان های مختلف را در دستور کار قرار داده است و در فضای مجازی منتشر می‌ کند.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: توجه به تخریب چهره دستگاه های مختلف توسط دشمن در فضای مجازی، امنیت این فضا باید از سوی دستگاه های اجرایی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن امنیت را هدف قرار داده است، عنوان داشت: با مدیریت جهادی باید در مقابل ترفندهای دشمن ایستادگی کنیم.

سردار الهی بیان کرد: هرچند معضلات اجتماعی وجود دارد اما ایران از کشورهای امن منطقه و دنیا بوده و همکاری دستگاه‌های اجرایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و کاهش جرایم ضروری است.

وی بر ضرورت مراقبت از فضای مجازی تأکید کرد و گفت: اصحاب رسانه سربازان نظام و رابط بین مسوولان و ملت هستند و نقش بسزایی در راستای مقابله با توطئه های دشمن دارند.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم به عنوان یک دولت انقلابی باید برای توسعه ایران اسلامی تلاش کنیم و مدیران باید خود را وقف نظام کنند.

سردار الهی استان لرستان را پنجمین استان امن خواند و بیان کرد: در زمینه ارتقا و احساس امنیت لازم است که تلاش بیشتری صورت گیرد.

گفتنی است، در این مراسم سرهنگ نبی اله قاسمی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان خرم آباد منصوب شد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار