کد خبر: 1076949
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

رپورتاژ آگهی/ در صورتی که برای اپل واچ خود، به شارژر جدیدی نیاز داشته یا می خواهید آن را جایگزین شارژر قدیمی خود کنید، بهتر است مطالعه این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع و ویژگی های یک شارژر اپل واچ خوب پرداخته و نکات مهم در زمینه خرید آن را به شما ارائه دهیم.

پس همراه ما باشید.

انواع شارژر اپل واچ:

شارژر اپل واچ، به چهار دسته کلی تقسیم می شود:

●شارژر کابلی اپل واچ:

این نوع شارژر دارای سر USB و قسمت مغناطیسی می باشد که هر کدام، در یک قسمت شارژر قرار دارند.

●استند یا پایه شارژر اپل واچ:

این دستگاه، ساعت اپل شما را به صورت زاویه دار و ایستاده، نگه می دارد، ولی باید برای شارژ نمودن اپل واچ، از کابل شارژر جداگانه استفاده نمایید، زیرا استند فاقد قطعات الکترونیکی می باشد.

●شارژر قابل حمل اپل واچ:

این نوع شارژر، پاور بانک USB می باشد که بدون نیاز به سیم، اقدام به شارژ نمودن ساعت می کند. این شارژر از باتری، قسمت مغناطیسی شارژر و PUCK تشکیل یافته است.

●داک شارژر اپل واچ:

این نوع شارژر، شباهت زیادی به پایه شارژر اپل واچ دارد. تنها تفاوت این دو می توان به وجود puck و سیم برقی اشاره نمود که به پورت USB یا پریز وصل می شود.

هر آنچه که باید در رابطه با شارژر اپل واچ بدانید

نکاتی که باید قبل از خرید شارژر اپل واچ بدانید:

برای خرید شارژر اپل واچ، باید با ویژگی های یک شارژر خوب آشنا بوده و به تمامی نکات در انتخاب آن، توجه نمود. از جمله نکات مهم، شامل موارد زیر می شود:

●شکل ظاهری:

شارژرهای اپل واچ دارای دو مدل می باشند. پدهای شارژی که به صورت افقی بر روی سطح زمین قرار گرفته و ساعت نیز بر روی آن نصب می شود. نوع دوم استندهای شارژی می باشند که ساعت را به صورت عمودی نگه داشته و شارژ می کنند.

●قابل حمل بودن:

قابل حمل بودن شارژرتان به شما کمک می کند تا نیازی به اتصال به برق برای شارژ ساعتتان نداشته باشید. برخی از شارژرهای قابل حمل نیز دارای ابعاد کوچکی بوده و به راحتی در کیف شما قرار می گیرند.

●شارژر چند منظوره:

برخی از شارژرها قابلیت شارژ چندین دستگاه را به طور همزمان دارند. پس با خرید این نوع شارژر، می توانید به راحتی و در یک زمان، اقدام به شارژ موبایل، ساعت و ایرپاد کنید.

●گواهی MFI:

شرکت سازنده شارژر اپل واچ با ارائه گواهی MFI، نشان دهنده ایمنی و تضمین کننده آن می باشد. پس وجود این گواهی به شما این اطمینان را می دهد که مانند شارژرهای اپل واچ قبلی، توانایی شارژ نمودن ساعت شما را دارد.

●برند:

توجه به برند شارژر اپل واچ نیز بسیار مهم می باشد. زیرا برند خوب و محبوب، کیفیت شارژر را تضمین می کند. پس از خرید برندهای تقلبی و بی کیفیت خودداری کرده و برندی معتبر و قابل اعتماد را انتخاب کنید.

●قیمت:

محصولات اپل، دارای قیمت های بالایی می باشند که شارژر آن نیز در این مجموعه قرار دارد. به همین دلیل افراد کمی اقدام به خرید محصولات و نمونه های اصل شرکت اپل می کنند. البته استفاده از شارژرها با برندهای متفاوت، قیمت ها و کیفیت های مختلفی را به کاربر ارائه می دهد.

هر آنچه که باید در رابطه با شارژر اپل واچ بدانید

چند نمونه از شارژرهای مناسب اپل واچ:

شارژر بی سیم کوتتسی مدل cs5168

شارژر همراه بی سیم کوتتسی مدل pb5030_BK

شارژر بی سیم یونیک مدل Cove

شارژر همراه بلکین

شارژر بی سیم باسئوس

شارژر بی سیم مدل AC_2M

سایر نکات:

شارژر مناسب باید ساعت را در زمان شارژ، ایمن و محکم نگه داشته و در صورت ورود ضربه آرام به آن، ساعت از شارژر جدا نشود.

کار با ساعت و لمس دکمه های آن در زمان اتصال به شارژر، باید بدون قطعی شارژ انجام  گیرد.

شارژر اپل واچ باید با هر بندی اعم از باز و بسته، به خوبی کار کند و در جایی که قرار گرفته است، باقی بماند.

نتیجه گیری

امروزه اپل واچ یا ساعت هوشمند اپل، جزو وسایل مدرن می باشد که به دلیل قابلیت ها و مزایای متنوع، افراد زیادی به استفاده از آن ترغیب شده اند. اپل واچ دارای وسایل و تجهیزات مختلفی می باشد که شارژر نیز جزء لوازم جانبی آن بوده و منبع تغذیه ساعت است.

در این مقاله ویژگی ها و انواع شارژر اپل واچ بیان شده و همچنین مهمترین نکات مورد نیاز در هنگام خرید شارژر اپل واچ ذکر شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار