کد خبر: 1069398
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) خبر داد
معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از ساخت ۱۵۰ نیروگاه خورشیدی تا آزادی زندانیان در خراسان‌رضوی خبر داد.

سرویس ایران جوان آنلاین: معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از ساخت ۱۵۰ نیروگاه خورشیدی تا آزادی زندانیان در خراسان‌رضوی خبر داد.

سرهنگ علی‌اکبر افراسیابی معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) ضمن گرامیداشت «هفته بسیج» با بیان اینکه در خراسان‌رضوی ۱۵ هزار رده مقاومت داریم، گفت: شعار امسال هفته بسیج «بسیج پاره تن مردم است» انتخاب شده و ما در این هفته برنامه‌های ویژه‌ای خواهیم داشت.
وی با اشاره به امضای تفاهمنامه میان بسیج و اداره مسکن و شهرسازی ادامه داد: طبق این توافق سازمان بسیج در ساخت مسکن برای مردم حضور خواهد داشت و از توانایی‌های خود در این حوزه استفاده می‌کند. افراسیابی به کمبود انرژی برق هم گریزی زده و گفت: به مناسبت هفته بسیج ۱۵۰ نیروگاه خورشیدی در خراسان‌رضوی به بهره‌برداری خواهد رسید. وی با اشاره به سایراقدامات این نیرو افزود: توزیع ۵ هزار بسته معیشتی، آزاد‌سازی زندانیان، اهدای جهیزیه، سیسمونی و لوازم التحریر و حمایت از مشاغل خرد خانگی با افتتاح صندوق «قرض الحسنه اشتغال محور» از اقدامات دیگر در این هفته است.
صندوق بسیجیان در خدمت درمان
معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) در خصوص صندوق بسیجیان و خدمات آن در زمینه درمان گفت: از طریق این صندوق وام اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت می‌شود و همچنین در راستای اهداف فرزندآوری به افرادی که قصد آوردن فرزند دارند کمک مالی خوبی می‌شود.
افراسیابی ادامه داد: در خراسان‌رضوی ۳۰۰ هزار رزمنده ایثارگر وجود دارد که از این تعداد ۲۶۰ نفر بسیجی بوده‌اند و از سال گذشته صدور کارت ایثارگری آغاز و برای ۲۰۰ هزار نفر تاکنون کارت صادر شده و این کار ادامه دارد. وی در خصوص طرح شهید سلیمانی نیز خاطر نشان کرد: این طرح از ۲۰ آبان‌ماه سال گذشته آغاز شده و در دوران کرونا خدمات شایسته‌ای به مردم به ویژه مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد داشته است. افراسیابی با اشاره به خدمات ارائه شده در طرح «شهید سلیمانی» تصریح کرد: حمایت از بیماران کرونایی، ایجاد فضای قرنطینه برای بیماران که نیاز به بستری نداشتند، تأمین اقلام بهداشتی از مهم‌ترین اقدامات این طرح بوده است. معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) همچنین در خصوص واکسیناسیون افراد در حاشیه شهر مشهد نیز گفت: تاکنون ۲۰۰ هزار نفر از مردم حاشیه شهر واکسینه شده‌اند و در دوران پیک پنجم که مشهد در وضعیت بحرانی به سر می‌برد تمام مراکز درمانی سپاه در خدمت بیماران کرونایی بود و توانستیم مرکز درمانی ۱۱۰ تختخوابی را در همین زمان برای بیماران کرونایی افتتاح کنیم.
وی تأمین کپسول، درمان سرپایی بیماران، راه‌اندازی واکسیناسیون سیار و پایش خانه‌به‌خانه را از مهم‌ترین اقدامات بسیج در دوران کرونا برشمرد و گفت: ۲۵۰۰ مسجد در این دوران به عنوان سنگر سلامت فعال بودند. هم اکنون ۹۰ درصد مناطق حاشیه شهر واکسینه شده‌اند و ما هنوز در استان گرفتار پیک ششم کرونا نشده‌ایم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار