کد خبر: 1066509
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰

رپورتاژ آگهی/ هنگامی که فضایی را که برای اتاق مدیریت اختصاص داده‌اید را مشخص کرده‌اید و میز کار  خود را انتخاب کرده‌اید  گام بعدی پیدا کردن صندلی مناسب است. عوامل مختلفی در انتخاب صندلی‌های مناسب میز مدیریت وجود دارد که هر کدام باید با توجه به شرایط محیط کار دفتر شما به دقت مورد بررسی قرار گیرند. یکی از مهم‌ترین آن‌ها متریال است. بسته به بودجه ، نوع کار و محیط کلی دفتر، نوع خاصی از صندلی‌های اداری ممکن است برای میز مدیریت  شما مناسب باشد. فراموش نکنید هیچ دو نفر شبیه هم نیستند ، بنابراین یک صندلی اداری باید بتواند در نهایت با بدن شما سازگار شود. و از کمر ، شانه‌ها ، بازوها و مچ دست شما حمایت کند . در این راهنما  ما شما را با صندلی‌های مناسب میز مدیریت آشنا می‌کنیم.

صندلی‌های مناسب میز مدیریت را بشناسیم

صندلی‌های مناسب میز مدیریت چیست؟

صندلی‌های مدیریتی نوع خاصی از صندلی اداری است که دارای پشتی بلندی هستند و راحتی و پشتیبانی فوق‌العاده‌ای را برای کل قسمت بالای بدن ایجاد می‌کنند. صندلی‌های مدیریتی یک نماد هستند و ارتفاع و کیفیت آن‌ها نشان دهنده اقتدار است. به عبارت دیگر صندلی‌های مدیریتی بهترین صندلی در یک دفتر کار هستند که قدرت فرماندهی را با  پشتی بلند و زیبا ، بازوهای محکم و روکش‌های درجه یک به رخ می‌کشند و  یک راه عالی برای نشان دادن این که  مسئولین رو آن‌ها می‌نشینند هستند.

صندلی‌های مدیریتی مزایای ارائه می‌دهند که اغلب در یک صندلی کارشناسی وجود ندارد - بارزترین آن‌ها افزایش تحرک است. زیر به طور معمول انتظار می‌رود که  یک مدیر در طول روز تحرک زیادی داشته باشد ، مثلاً از سمت رایانه به سمت فایل‌های ذخیره سازی ، از یک طرف میز کار به طرف دیگر - یا حتی صندلی خود را به طور کامل برای کمک به کارمند دیگر یا آموزش به آن‌ها حرکت دهد. به همین دلیل ، پشتیبانی از تحرک زیاد مهم‌ترین ضرورت است. در نهایت - یک صندلی اداری مدیریتی امکان نشستن طولانی مدت را فراهم می‌کند. این ممکن است به شکل بالشتک اضافی باشد و یا در تحرک اضافی که قبلاً ذکر کردیم مشهود باشد. شما می‌توانید مشخصات خود را برای ایجاد یک طرح سفارشی ، از ارتفاع پشت و رنگ پارچه  و حتی  پایه انتخاب کنید. گزینه‌های زیادی برای تنظیم صندلی‌های مدیریتی وجود دارد تا بتوانید صندلی خود را تکان دهید و کاملاً از شما در تمام مکان‌ها پشتیبانی کند. صندلی‌های مدیریتی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای ایجاد اولین برداشت خوب از بازدیدکنندگان و مشتریان ایده آل هستند. اغلب صندلی‌های مدیریتی کیفیت بالا و ساخت خوبی دارند و دوام آن‌ها نیز بالا است (حداکثر 10 سال).

صندلی‌های مناسب میز مدیریت را بشناسیم

تفاوت‌های اصلی بین صندلی‌های مناسب میز مدیریت و صندلی‌های کارمندی

همان‌طور که انتظار دارید ، صندلی کارمندی دارای ویژگی‌های بیشتری نسبت به یک صندلی مدیریتی است. البته ، این بدان معنا نیست که یک صندلی کارمندی  لزوماً بهتر از یک صندلی مدیریتی است بلکه هر کدام ظاهر و ویژگی‌های  متفاوتی دارند.

تفاوت‌های اصلی  بین صندلی مدیریتی و کارمندی به شرح زیر است:

صندلی مدیریتی دارای ویژگی‌های قابل تنظیم کمتری هستند.

صندلی کارمندی جمع و جورتر هستند.

مانور صندلی مدیریتی آسان‌تر است.

صندلی‌های مدیریتی معمولاً شامل طرح‌های رسمی‌تری هستند (برای مثال دسته‌های چرمی و یا چرم مصنوعی)

صندلی‌های مدیریتی معمولاً پشتی بالاتری دارند.

صندلی‌های مدیریتی معمولاً کمی بزرگ‌تر هستند.

صندلی‌های مدیریتی اغلب گران‌تر هستند.

ویژگی‌های صندلی‌های میز مدیریت با توجه به فضای اداری

ابعاد صندلی‌های میز مدیریت

یکی از ویژگی‌های مهمی که در انتخاب انواع مبلمان باید در نظر داشته باشید، ابعاد آن است.  ابعاد صندلی‌های میز مدیریت با توجه به نوع نیاز شما و همین‌طور نوع میزی که انتخاب کرده‌اید می‌تواند متفاوت باشد. اغلب سایز صندلی‌های میز مدیریت با سایر صندلی‌های اداری متفاوت است اما هر صندلی ممکن است مناسب فضای شما نباشد. پس نخستین گام در انتخاب صندلی مناسب برای اتاق مدیریت، توجه به فضا و انتخاب سایز مناسب است.

رنگ صندلی مدیریتی

رنگ صندلی مدیریتی ، اغلب از رنگ‌های تیره است چرا که جذابیت و ابهت بیشتری دارند.البته فراموش نکنید که بی‌شک بهترین انتخاب، رنگی است که با طراحی فضای داخلی و  دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت شما هماهنگ باشد و  هارمونی داشته باشد.

طرح و فرم صندلی‌های میز مدیریت

طرح و فرمی که برای صندلی مدیریتی خود انتخاب می‌کنید بهتر ست خیلی ساده نباشد. اصولاً صندلی‌های مدیریت با طرحی متفاوت از صندلی‌های اداری  معمولی ساخته‌ می‌شود

پشتی‌های قابل تنظیم

شما باید بتوانید پشتی خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که مناسب وظیفه شما باشد. اگر قسمت پشتی به صندلی متصل است، باید بتوانید آن را به جلو یا عقب حرکت دهید. برای راحتی در حین کار باید چنین ویژگی‌هایی را در نظر بگیرید.

صندلی‌های مناسب میز مدیریت را بشناسیم

متریال صندلی‌های مناسب میز مدیریت

در ادامه برخی از رایج‌ترین متریال های  مبلمان اداری را مشاهده خواهید کرد.

چرم/چرم مصنوعی

صندلی‌های چرمی مدیریتی در بالاترین محدوده صندلی‌های اداری قرار گرفته اند. مثل سایر کاربردهای چرم مانند لباس یا مبل ، این متریال قیمت بالاتری نسبت به سایر مواد دارد. اعتبار چرم برای ظاهر و ایجاد احساس اجرایی ایده آل است. برای کسانی که می‌خواهند بدون هیچ هزینه‌ای به ظاهر صندلی چرمی نزدیک شوند ، چرم مصنوعی جایگزین ارزان‌تری است. ممکن است جنس چرم ان به خوبی چرم طبیعی نباشد ، اما سایر مزایای این متریال مثل ظاهر خوب را دارد. در کل نگهداری از چرم از سایر متریال راحت‌تر است.

پارچه

پارچه به دلیل دوام، راحتی و قیمت مناسب ، انتخابی محبوب برای صندلی اداری است. پارچه‌ها  بسیار مقاوم هستند و می‌توانند ماه‌ها و سال‌ها در مقابل  استفاده منظم روزانه دوام بیاورند. صندلی‌های اداری پارچه‌ای ازنظر ماهیت راحت هستند و همچنین به طور طبیعی قابل تنفس هستند و هوا از آن عبور کرده و کاربر را خنک نگه دارند. بعد از چرم پارچه محبوب‌ترین انتخاب برای صندلی‌های  اداری است.

مش

صندلی‌های مشبک برای حداکثر تنفس در دفاتر گرم‌تر یا افرادی که هنگام کار در ماه‌های گرم سال با عرق کردن مشکل دارند ایده آل هستند. در صندلی‌های مشبک اداری ، پشتی یک ماده شبیه شبکه است که گردش بهتر هوا را در طول روز امکان پذیر می‌کند.  علی‌رغم کاربرد خاص‌تر ، صندلی‌های مشبک گران‌تر از صندلی‌های پارچه‌ای نیستند و راحتی کمتری ندارند. اما در کل ازنظر زیبایی  برای یک صندلی مدیریتی در پایین‌ترین سطح قرار دارند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
aa
|
Germany
|
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
0
0
خیلی خووب بود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار