کد خبر: 1064538
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲

وزیر راه و شهرسازی از پرداخت وام ۳۵۰ میلیون‌تومانی در قانون جهش تولید مسکن خبر داد و گفت:استانداران در شناسایی اراضی دولتی با وزارت راه همراهی کنند.
به گزارش تسنیم، رستم قاسمی با اعلام این‌که تعهد ما این است که ۴‌میلیون مسکن طی چهار‌سال در کشور احداث شود که برای این‌کار برنامه‌ریزی‌ها انجام و زمین‌هایی نیز پیش‌بینی شده‌است، اظهار کرد: استانداران به عنوان مسئول شورای مسکن استان در شناسایی و معرفی اراضی دولتی وزارت راه را همراهی کنند. زمین‌های درون شهر‌ها که متعلق به دولت است باید شناسایی و به اداره کل استان اعلام شود.
وی با بیان اینکه این اراضی با تغییر کاربری در اختیار دهک‌های یک تا پنج جمعیتی برای اجرای طرح جهش تولید مسکن قرار خواهد گرفت، افزود: هفته آینده سامانه ثبت نام متقاضیان ۴‌میلیون واحد مسکونی قانون جهش تولید مسکن آماده‌خواهد شد.
وی ادامه داد: باتوجه به تجربیات مسکن مهر و مسکن ملی، در اجرای قانون جهش تولید مسکن، واحد‌های مسکونی در مناطقی که متقاضی وجود دارد، احداث خواهد شد و بنابراین جهش تولید مسکن بر اساس متقاضی محوری طراحی شده‌است. وزیر راه شهرسازی گفت: اراضی مناسب، ارائه تسهیلات ۳۰۰ تا ۳۵۰‌میلیون‌تومانی و ارائه خدمات رایگان و مناسب برای اجرای قانون جهش تولید در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. در شهر‌های کوچک، بنیاد مسکن آماده‌سازی زمین را انجام می‌دهد و به مردم برای احداث مسکن تخصیص می‌دهد. راه دیگر احداث مسکن در قانون جهش تولید با همکاری تعاونی‌ها و انبوه‌سازان است که در این رابطه اقدام خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار