کد خبر: 1061562
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
بر اساس انتخاب ستاد مرکزی جشنواره شهید رجایی؛ اداره کل مالیاتی البرز حائز رتبه برتر براساس بیشترین میزان تحقق اهداف برنامه جامع اصلاح نظام اداری این جشنواره شدند.

به گزارش روزنامه جوان در استان البرز، در جریان برگزاری جشنواره شهید رجایی، بر اساس ارزیابی ستاد مرکزی جشنواره، اداره کل مالیاتی البرز با کسب بالاترین امتیاز از مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه تولیدی و خدماتی موفق به کسب رتبه برتر از بین سایر دستگاه های کشور شد.
این گزارش حاکی است، اداره کل امور مالیاتی البرز در میان دستگاه های دولتی، در گروه تولیدی و خدماتی حائز رتبه برتر شد.
بنابر این گزارش، به همین مناسبت، محمد رضا محمدی مدیر کل امور مالیاتی کشور از رییس جمهوری لوح تقدیر دریافت کردند.
همچنین استاندار البرز طی ارسال پیامی به مدیر کل امور مالیاتی البرز کسب این رتبه را به محمدرضا محمدی و پرسنل این اداره کل استان البرز تبریک گفت.
در متن پیام تبریک عزیزاله شهبازی استاندار البرز به مدیر کل امور مالیاتی البرز آمده است:
جناب آقای محمد رضا محمدی، مدیر کل محترم امور مالیاتی البرز، با سلام و تحیات، تحقق کارآمدی و اثر بخشی نظام اداری به عنوان ابزار مدیریت و اداره امور، مستلزم اجرای برنامه های اصلاح نظام اداری است، و نیل به این مقصود نیازمند ارزیابی مستمر دستگاه های به عنوان زیر مجموعه های این نظام است و جشنواره شهید رجایی فرصت ارزشمندی در راستای اجرای برنامه های توسعه مدیریت و تحول اداری است که هر ساله با هدف ایجاد فضای رقابتی از طریق معرفی الگوهای برتر سازمانی بر مبنای ارزیابی های عملکرد دستگاه های اجرایی برگزار می شود.
در ادامه پیام استاندار آمده است نظر به اینکه آن دستگاه با توجه کامل به سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری و تلاش در مسیر تحقق برنامه های اصلاح نظام اداری در فرآیند ارزیابی عملکرد سال 1399 دستگاه های اجرایی استان بر اساس مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی حائز رتبه برتر در گروه تولیدی و خدماتی گردیده است، بدینوسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از جنابعالی، مدیران و کارشناسان خدوم آن مجموعه اعلام می نمایم.
همچنین رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور نیز در آستانه هفته فرهنگ مالیاتی ضمن قدردانی از تلاش همه جانبه همکاران سخت کوش و جهادگر در اقصی نقاط کشور که با روحیه و کار جهادی در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا، با سعه صدر، متانت و بردباری مشکلات را تحمل نموده و ماموریت ‎های محوله را با شایستگی به سرانجام می رسانند تاکید کرد: تداوم راهبرد وصول با اصول درآمدهای مالیاتی، اجرای کامل هوشمند سازی نظام مالیاتی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار