کد خبر: 1057250
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
بیست و یک زوج جوان از سراسر کشور آیین ازدواج خود را به همت علی روحی، خیر و عضو هیات مدیره مجمع خیرین کشور برگزار کردند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: مجتمع الماس کریمخان در شامگاه عید سعید غدیرخم میزبان و نظاره‌گر مقدس‌ترین جشن‌ها بود. جشن ازدواج ۲۱ زوج از سراسر کشور که به همت علی روحی، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور خانواده کوچک و گرم خود را ساختند.

در این مراسم ۴۲ دختر و پسر جوان از سراسر کشور که در اندیشه تشکیل خانواده بودند در یکی از مجلل‌ترین و باشکوه‌ترین مجتمع‌های تجاری مرکز شهر تهران آیین عقد و عروسی را برگزار کردند.

حضور گروه‌های هنری و پذیرایی باشکوه، شبی خاطره‌انگیز برای این نوعروسان و داماد‌ها ساخت.

از آنجا که مراسم عقد خالی از کادو و هدیه نیست، علی روحی ۲۱ سکه به تازه داماد‌ها و همسرش نیز ۲۱ سکه به نوعروسان هدیه کردند. سفر ماه عسل به مشهد الرضا (ع) برای تضمین این ازدواج فرخنده هدیه دیگری بود که از سوی تورج فرهادی، شهردار منطقه ۶ تهران به این زوج‌های خوشبخت اهدا شد.

کارت‌های هدیه و لباس‌های فاخر، هدایای بعدی بودند که یکی از خیرین به این تازه عروس‌ها و تازه داماد‌ها تقدیم کرد.

علی روحی کیست؟

در بخشی از این مراسم حسن حمزه‌زاده، مدیرعامل مجمع خیرین کشور به دعوت مجری پشت تریبون قرار گرفت و به نمایندگی از جامعه خیران، ضمن قدردانی از اقدامات نیک‌اندیشانه علی روحی گفت: این خیر خوشنام، عضو هیئت موسس و هیئت مدیره مجمع خیرین کشور است که ۵ سال قبل برای رفع آسیب‌ها در سراسر کشور و حضور به موقع در بحران‌ها با حضور خیرین فعال در حوزه‌های مختلف خیریه تشکیل شد.

به گفته حمزه‌زاده، روحی بیش از این هم مراسم ازدواج ۱۵ زوج کم برخوردار دیگر را در مجتمع الماس کریمخان برگزار کرده بود.

این خیّر در انجام فعالیت‌های خیری دست به اقدامات شگفت‌آوری می‌زند که موجب تحسین همگان می‌شود. احداث سوئیت‌های مجهز ملاقات شرعی برای زندانیان، اعزام دانش‌آموزان توان‌یاب (پسران نابینا و دختران ناشنوا) به سفر‌های زیارتی مشهد مقدس و تفریحی مازندران، اعزام جانبازان و ایثارگران و حتی خانواده شهدای افغانی مدافع حرم به سفر زیارتی امام رضا (ع) و اسکان و پذیرایی در مجلل‌ترین هتل‌های مشهد مقدس، آزادسازی زندانیان نیازمند، حمایت مالی از المپیک ویژه که مخصوص بیماران ذهنی و اوتیسم است و ... موارد بسیار دیگر از جمله فعالیت‌های خاص علی روحی در حوزه اقدامات خیریه اوست.

روحی مدتی است مجتمع الماس کریمخان (در تقاطع خیابان‌های کریمخان و حافظ) در مرکز شهر تهران را به محلی برای انجام وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی خویش تبدیل کرده تا با رفع نیاز‌های مددجویان و توان‌خواهان کم‌برخوردار، دین خود را به این کشور و مردمان این سرزمین ادا کند.

مجتمع الماس کریمخان با بیش از ۴۰۰ واحد تجاری و اداری به ویژه فعالیت برند‌ها و مشاغل تخصصی الماس و جواهر و ساعت، توسط علی روحی احداث شده و هم اکنون با ۳۰ درصد ظرفیت در حال فعالیت است. این مجتمع قرار است تا آخر سال ۱۴۰۰ به صددرصد ظرفیت فعالیت خود دست یابد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار