کد خبر: 1056857
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
رئیس پلیس راهور گفت: موتورسواری بانوان فراوانی نداشته و به صورت محدود بوده که در چند مورد توقیف و برخورد صورت گرفته است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار محمدحسین حمیدی صبح امروز در نشست خبری در ستاد راهور تهران بزرگ، درباره موتورسوار بانوان و نظر پلیس در این رابطه، اظهار کرد: مبنای صحبت ما قانون است، قانون، گواهینامه را مدنظر قرار داده، هر کسی که گواهینامه داشته باشد، مشکلی برای رانندگی نخواهد داشت، در جایی که برخورد صورت می‌دهیم، استنادمان قانون است، موتورسواری بانوان نیز فراوانی نداشته و به صورت محدود بوده که در چند مورد توقیف و برخورد صورت گرفته است.

رئیس پلیس تهران بزرگ درباره برخورد پلیس با پلاک‌های مخدوش نیز گفت: برخورد با پلاک‌های مخدوش جزو اولویت‌های کاری ما است، یکی از مسیر‌های دور زدن قانون دستکاری پلاک است که در این حوزه، هم همکاران و هم دوربین‌های شهری و برون‌شهری، اعمال قانون را صورت می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی پلاک دستکاری شود، برای فردی که تخلفی نداشته، جریمه صادر می‌شود لذا باید آنقدر هزینه تخلف توسط ما و مرجع قضائی بالا رود، که حق از فرد دیگری ضایع نشود، برخی از جرائم اشتباهی صادر شده مربوط به دستکاری پلاک است، مراکز رسیدگی ما در این موضوع فعال هستند و به این موارد رسیدگی می‌کنند همچنین با متخلفان بدون اغماض برخورد می‌شود.

این مقام انتظامی درباره برخورد پلیس راهور با خودرو‌هایی که اقدام به سگ‌گردانی می‌کنند، بیان کرد: برخورد با سگ‌گردانی در خودرو، جزو برخورد‌های روزمره پلیس راهور تهران بزرگ است، خودرو‌هایی که سگ‌گردانی انجام دهند توقیف و راننده آن اعمال قانون می‌شوند، این اقدام (سگ‌گردانی) یکی از مصادیق مربوط به حواس‌پرتی راننده است.

رئیس پلیس راهور تهران گفت: نه تنها سگ بلکه هیچ حیوانی نباید در خودرو رها بلکه باید در جعبه و باکسی قرار داده شود تا ایجاد مزاحمت نکند.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
0
0
موتور سواربانوان جه ربطی به بلیس راهور دارد؟
مگر بانوان انسان نیستند؟
این قوانین متحجرانه را از کجا باب میکنید؟
هدف یک دولت باید ارامش و نشاط و تسریع در کارهای زندگی باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار