کد خبر: 1052646
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
وزیر علوم خبر داد
وزیر علوم تحقیقات و فناوری جزئیات واکسیناسیون دانشجویان را تشریح کرد و گفت: واکسیناسیون به صورت مرحله‌ای از مردادماه با واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی آغاز می‌شود.
سرویس جامعه جوان آنلاین: منصور غلامی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری درباره جزئیات واکسیناسیون دانشگاهیان گفت: در خواست ما از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی این بوده است که اعضای هیأت علمی، دانشجویان و کارمندان دانشگاه‌ها را در اولویت برنامه واکسیناسیون قرار دهند که خوشبختانه این درخواست پذیرفته شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم امکانات آن فراهم شود، مسئولان مربوطه تعهد داده‌اند که اگر واکسن مورد نیاز تأمین شود از مرداد ماه این برنامه شروع شود این‌ها مواردی است که تماما در اختیار وزارت علوم نیست.

وزیر علوم درباره اینکه واکسیناسیون دانشگاهیان با واکسن‌های ایرانی خواهد بود یا خیر افزود: هنوز مشخص نیست چرا که تشخیص این مورد بر عهده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بوده و ما تشخیص این وزارتخانه را به عنوان مرجع رسمی علمی قبول داریم. فعلا قول داده شده است که واکسیناسیون از مرداد ماه آغاز شود.

وی ادامه داد: امیدواریم که واکسیناسیون از مرداد ماه آغاز شده و ما بتوانیم دانشگاه‌ها را در نیمسال آینده به صورت حضوری آغاز کنیم.

وزیر علوم افزود: پیش بینی ما این است که اگر واکسیناسیون مرحله‌ای انجام شود، در مرحله اول واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی به دلیل کمتر بودن جمعیت و بالاتر بودن سن به صورت کامل انجام گیرد و در مرحله بعد دانشجویان مقاطع دیگر در اولویت واکسیناسیون قرار گیرند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار