کد خبر: 1049089
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران:
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در اظهار نظری انصراف دکتر ظریف از کاندیداتوری انتخابات را دنباله رقابتی شدید در دفتر رئیس‌جمهور با اصلاح‌طلبان عنوان کرد.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در اظهار نظری انصراف دکتر ظریف از کاندیداتوری انتخابات را دنباله رقابتی شدید در دفتر رئیس‌جمهور با اصلاح‌طلبان عنوان کرد.
محمد عطریانفر در گفت‌وگویی که روز گذشته به سرعت در شبکه‌های خبری بازتاب داشت‌، برای نخستین بار و به صورت آشکار پرده از رقابت‌های دفتر رئیس‌جمهور با اصلاح طلبان برداشت و مدعی شد: افشای فایل صوتی ظریف، دنباله رقابتی شدید بود که در دفتر رئیس‌جمهور با اصلاح‌طلبان وجود داشت. اگر اصلاح‌طلبان حاضر به همراهی با دولت سوم حسن روحانی به ریاست علی لاریجانی‌‌ می‌شدند، شاید این فایل در امنیت کامل حفظ و نگهداری‌‌ می‌شد.
عطریانفر با بیان اینکه ظریف قصد کاندیداتوری داشت و به خاطر انتشار فایل صوتی کاندیدا نشد، اضافه کرد:گزینه دولت روحانی و مشخصاً حزب اعتدال و توسعه به محوریت واعظی، از ابتدا علی لاریجانی بود نه ظریف.
این فعال سیاسی اصلاح طلب تلویحاً دفتر ریاست جمهوری را متهم انتشار فایل صوتی ظریف معرفی و ادعا کرده است: واکنش منفی خاتمی به کاندیداتوری لاریجانی و رایزنی‌های خاتمی و سیدحسن خمینی برای کاندیداتوری ظریف، زمینه‌ساز انتشار فایل صوتی محمدجواد ظریف و خلع سلاح کردن وی در انتخابات شد!
گرچه تاکنون دفتر ریاست جمهوری درباره ادعاهای عطریانفر به صورت رسمی اظهار نظری نکرده است، اما پیش‌بینی می‌شود، طی روزهای آینده روابط دولت و اصلاح طلبان تحت تأثیر این اظهار نظر‌‌ها قرار خواهد گرفت. اکنون باید دید دامنه این واکنش‌‌ها تا کجا ادامه خواهد داشت.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Ireland
|
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
0
0
درسته که ظریف هر چی غربیها گفتند و دستور دادند گفت چشم و ماحصلش شد برجام
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
0
0
دوستان جوان انلاین
روزنامه جوان
سلام.
چراخبر خلاف وبی پایه منشر میکنید.
محمد عطریانفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
0
0
سلام.
چرا خبر ساختگی وبی پایه درج میکنید.
لطفا خبر مزبور را حذف کنید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار