کد خبر: 1044260
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶
معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب:
«لشکر زینبی» نگاهی به نوع اندیشه مقام معظم رهبری و مواجهه ایشان با خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم است.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: «ایمان عطارزاده» معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب با بیان این مطلب به فارس گفت: با توجه به سابقه طولانی دیدار‌های حضرت آقا با خانواده معظم شهدا و بالغ بر صد‌ها دیدار اختصاصی و ملاقات‌های حضرت آقا با خانواده شهدا در منازل آن‌ها یا در دیدار‌های نسبتاً جمعی در حسینیه امام خمینی (ره) و دیدار‌های متعددی که ایشان با همسران و فرزندان و پدران و مادران شهدا داشتند، تلاش کردیم در مجموعه مستندی با عنوان «با ستاره‌ها» روایتی از سبک زندگی و همچنین نوع نگاه رهبری معظم انقلاب و تکریم و بزرگداشت مقام ایثار و شهادت و پاسداشت شأن و مقام خانواده‌های معظم شهدا را به جامعه نشان بدهیم.

در مستند لشکر زینبی که به ملاقات‌های حضرت آقا با خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم اختصاص دارد، گوشه‌ای از ارتباط صمیمی و معنوی رهبر معظم انقلاب با فرزندان و همسران و پدران و مادران شهدا به تصویر کشیده شده است. مستند لشکر زینبی نگاهی دارد به نوع مواجهه رهبر معظم انقلاب اسلامی با خانواده‌های محترم شهدای مدافع حرم.

وی عنوان کرد: تکرار مستند لشکر زینبی از شبکه‌های۵ و مستند سیما پخش می‌شود و ان‌شاءالله در روز‌های آینده با توجه به درخواست‌هایی که هست، در سایر شبکه‌های صداوسیما پخش خواهد شد.

عطارزاده افزود: امیدواریم بتوانیم در آینده هم در راستای معرفی بهتر و دقیق‌تر سیره و اندیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی به علاقه‌مندان داخل و خارج کشور در کنار مجموعه فعالیت‌های تبلیغی، ترویجی و رسانه‌ای و پژوهشی خودمان در مؤسسه پژوهشی- فرهنگی انقلاب اسلامی این مأموریت مهم را به بهترین شیوه ممکن انجام دهیم.

وی ادامه داد: موسسه فرهنگی- پژوهشی انقلاب اسلامی پیش از این در سال گذشته مستند روایت رهبری با موضوع انتخاب حضرت آقا در مجلس خبرگان رهبری بعد از ارتحال حضرت امام (ره) را به صورت یک مستند تاریخی و دقیق منتشر کرد. مستند در لباس سربازی، روایتی از حضور و نقش رهبر معظم انقلاب از پیروزی انقلاب اسلامی از ابتدای جنگ تحمیلی تا ترور حضرت آقا در ششم تیر ۱۳۶۰ را تولید کردیم. وی در پایان گفت: مستند غیررسمی مروری بر دیدار‌های صمیمانه رهبر معظم انقلاب با اقشار مختلف مردم که معروف به دیدار‌های پنج‌شنبه‌ای بود، در ماه‌های گذشته منتشر شد و روایتی از دیدار راویان و فعالان حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس را هم در قالب مستند غیررسمی ۲ منتشر کردیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار