کد خبر: 1043828
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
نرم افزار چند رسانه ای رمضان المبارک با هدف پاسخگویی به بخشی از نیازهای روزه داران در ماه مبارک رمضان از سوی فرهنگسرای خاتم(ص) طراحی، تولید و بارگذاری شد.

نرم افزار رمضان المبارک ویژه ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ با بخش ها و قابلیت های متنوع تولید و با حق امتیاز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 ، در کافه بازار بارگذاری شده است.
این نرم افزار با دانلود مستقیم از لینک https://18.farhangsara.ir/portals/59/ramazan.apk
و قابلیت نصب از کافه بازار با لینک http://cafebazaar.ir/app/?id=ir.farhangsar.ramazan6&ref=share
برای علاقمندان قابل دریافت است.

بیانات مقام معظم رهبری ، ادعیه مخصوص ماه رمضان، دعای روزانه ماه رمضان به صورت تصویری، آداب و اعمال ماه مبارک، احادیث و کلام بزرگان، اعمال شب قدر و دعای جوشن کبیر، تغذیه و نکات بهداشتی در ماه رمضان، نگارخانه مجازی، معرفی کتاب در باره ماه رمضان و رمضان در جبهه ها از جمله بخش های مختلف نرم افزار رمضان المبارک است.

هم چنین محصولات مجازی شامل استوری های مناسبتی ماه مبارک رمضان هم چون شب های قدر، شهادت امیرالمومنین(ع)، وفات حضرت خدیجه(ع)، ولادت امام حسن(ع)، روز قدس و عید فطر از این نرم افزار قابل دریافت است.

درگاه سایت گره گشا و فرهنگسرای جهادی ویژه کمک های نیکوکارانه و خیرات روزه داران برای جوانان در آستانه ازدواج، محرومان و نیازمندان نیز در این نرم افزار بارگذاری شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار