کد خبر: 1034035
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بدون تردید سردار دل‌ها یک رزمنده تنها نبود، بلکه یک مصلح بزرگ جهانی بود، گفت: غربی‌ها یک توطئه بزرگ برای جهان اسلام طراحی کرده بودند و شهید سلیمانی توطئه‌ها را خنثی کرد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش مهر، سردار غلامرضا سلیمانی در مراسم اهدای «کمک‌های مؤمنانه» جامعه کارگری و کارفرمایی در قالب بسته‌های معیشتی و جهیزیه آماده که روز گذشته در مجتمع پژوهشی امام رضای نیروی هوافضای سپاه برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، سالگرد شهید سلیمانی و درگذشت آیت‌الله مصباح یزدی، گفت: اگر ما به تحولات ۲۵۰ سال گذشته جهان اسلام نگاه کنیم، دخالت جهان سلطه، امریکایی‌ها و اروپایی‌ها جز غارت منابع و ثروت‌های کشور‌های مسلمان، اتفاق خوشایندی را مشاهده نمی‌کنیم. وی افزود: جعل یک رژیم کودک‌کش ستمگر به نام رژیم صهیونیستی برجسته‌ترین نقطه این تحول است و با پیروزی انقلاب اسلامی این مسئله متفاوت شد و تا عمق جان این ملت فرهنگ عاشورا نفوذ کرده و این یک حادثه تاریخی در جهان اسلام است و به همین دلیل نظام سلطه با تمام توان در مقابل این نظام و ملت به میدان آمد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به افتخارآفرینی شهید سلیمانی در جبهه مقاومت، تأکید کرد: این مسئله بخشی از تلاش‌ها برای خنثی کردن توطئه‌های نظام سلطه، رژیم صهیونیستی و امریکاست. سردار سلیمانی گفت: نقش شهید سلیمانی در معماری جدید مکتب مقاومت بی‌نظیر و بی بدیل است.

برجسته‌ترین صفحات این نبرد، نبرد‌هایی است که در جنگ ۳۳ روزه با رژیم صهیونیستی تبلور یافت. در گذشته ائتلاف کشور‌های عربی معروف به جنگ شش روزه با شکست مواجه شد و رژیم صهیونیستی تنها شش روز زمان لازم داشت تا ارتش‌های عربی را منهدم کند و مشاهده شد در جنگ ۳۳ روزه چطور ایستادند و از یونان سریعاً با یک کانال هوایی مهمات وارد اسرائیل کردند. وی با بیان اینکه از این تاریخ دیگر رژیم صهیونیستی سالگرد جنگ‌های ۱۹۶۷ را جشن نگرفت، افزود: رهبر انقلاب در همین راستا فرموده بودند که ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی وجود ندارد؛ پایان نقش‌آفرینی رژیم صهیونیستی نزدیک است و اقدامات اخیر در کشور‌های عربی هم دست و پا زدن‌های آخر این رژیم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه داعش در برهه‌ای توانسته بود ۸۰ درصد خاک سوریه را تصرف کند، گفت: شرایط فراهم شده بود که رئیس جمهور سوریه هم کشورش را ترک کند، اما فرستاده سردار سلیمانی شبانه به سوریه می‌رود و می‌گوید ۵ هزار نیروی مردمی در کشور شما آموزش دیده‌اند؛ به این‌ها سلاح و مهمات بدهید و با دستور بشار اسد ۳ هزار نفر سلاح می‌گیرند و از همان لحظه محاصره شکسته می‌شود.

سردار سلیمانی اظهار داشت: زمانی که شمال عراق مورد تاخت و تاز داعش قرار گرفت، حاج قاسم به کرد‌های عراق پیام داد که امشب را مقاومت کنید، فردا ما به شما ملحق خواهیم شد و حاج قاسم عزیز، بغداد را هم از یک سقوط حتمی نجات داد. وی تأکید کرد: دشمن نه‌تن‌ها به دنبال تفرقه‌افکنی بین ملت‌های مسلمان، بلکه به دنبال تجزیه تمام کشور‌های اسلامی بود و حاج قاسم عزیز این توطئه را از بین برد و باعث ایجاد وحدت در جهان اسلام شد و امروز بدون هیچ مشکلی در حرم حضرت زینب (س) مراسم برگزار می‌شود و مردم از سراسر دنیا به زیارت می‌روند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بدون تردید سردار دل‌ها یک رزمنده تنها نبود، بلکه یک مصلح بزرگ جهانی بود، ادامه داد: غربی‌ها یک توطئه بزرگ برای جهان اسلام طراحی کرده بودند و شهید سلیمانی توطئه‌ها را خنثی کرد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه هر آنچه ما در دستورات اسلام و مذهب تشیع شنیده و خوانده بودیم در وجود این شهید عزیز دیده شد، اظهار داشت: باید تلاش کنیم در همه زوایای زندگی و نقش‌آفرینی از شخصیت این شهید بزرگوار در مقابل چشمان خود بیشترین بهره را ببریم. وی گفت: راهبرد فشار حداکثری نظام سلطه که سردمدار آن ترامپ بود با شکست مواجه شد و وقتی در چارچوب مکتب مقاومت عمل کنیم، موفقیت‌های بزرگی به دست می‌آید. هر کسی در امریکا سر کار بیاید، اجراکننده یک پروژه است و برای ما فرقی ندارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار