کد خبر: 1032545
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
نماینده مردم کرج در مجلس شوای اسلامی:
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بودجه ۱۴۰۰ البرز گفت: اعتبارات تخصیصی این استان نیازمند بازبینی است و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در سطح کلان و استانی این اقدام صورت گیرد.

مهدی عسگری در بازدید از مسکن مهر ماهدشت که به همراه استاندار البرز و دیگر نمایندگان این استان صورت گرفت، افزود: یکی از انتقادات که به بودجه استان وارد شد این بود که سازمان مدیریت و برنامه ریزی البرز می بایست پیش از این برآوردهای دقیقی از نیازهای استان انجام می داد.

وی در ادامه با اشاره به مصوبه مجلس در خصوص نحوه توزیع اعتبارات استانی اظهار داشت: این مصوبه که بر مبنای تخصیص متناسب اعتبارات با تراکم جمعیتی و سرانه است که با توجه به اینکه البرز از نظرسرانه در رتبه های اخر و از نظر جمعیتی حدود سه میلیون نفر جمعیت دارد تلاش ما بر این است تا در این بخش توزیع عادلانه ای صورت گیرد.

عسگری در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت مسکن مهر ماهدشت اشاره کرد و گفت: با هدف بررسی مشکلات مناطق مختلف استان از ۶ ماه گذشته تیمی را مامور تا پس از بررسی و احصا با حضور دستگاه های مربوطه نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام شود.

وی ادامه داد: یکی از این مناطق مسکن مهر ماهدشت بود که بخشی از مشکلات آنها توسط شهرداری منطقه مرتفع اما بخشی دیگر از جمله کلانتری، سرانه های آموزشی و فضای سبز از عهده شهرداری خارج و همکاری تمام دستگاه های مرتبط استانی را می طلبد.

عسگری گفت: ایجاد اردوگاه بازپروری معتادان در ماهدشت یکی دیگر از موارد اعتراضی مردم منطقه در خصوص تشدید آسیب های اجتماعی بود که با یک تلاش جمعی به دنبال این هستیم تا بتوانیم تمام این مسایل را به یک سرانجامی برسانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار