کد خبر: 1025379
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶
ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگویی با اعتمادآنلاین به برخی ادعا‌های اصلاح‌طلبان که مدام تکرار می‌شود، پاسخ گفته است: «درباره اینکه اصلاح‌طلبان بحث «یکدست شدن قدرت توسط اصولگرایان» را مطرح می‌کنند باید گفت، چطور وقتی دولت و مجلس همزمان در اختیار جریان اصلاحات بود، یکدست شدن اشکالی نداشت و الان با این احتمال احساس نگرانی می‌کنند؟ اصلاح‌طلبان در حالی خودشان را نگران یکدست شدن قدرت نشان می‌دهند که به مدت چهار سال دولت آقای خاتمی با مجلس ششم کاملاً هم‌نظر بود.»

جالب آنکه در زمان برگزاری انتخابات مجلس دهم در سال ۹۴، اصلاح‌طلبان از مردم می‌خواستند به لیست اصلاحات رأی بدهند تا با یکدست شدن مجلس و دولت، شاهد هم‌افزایی نیرو‌های مثبت در اداره کشور باشیم! حالا می‌گویند یکدست شدن مجلس و دولت خوب نیست!

ناصر ایمانی در ادامه سخنانش به ادعای دیگری از اصلاح‌طلبان هم جواب داده است: «اصلاح‌طلبان البته ادعا می‌کنند که نظارت استصوابی مانع از حضور جدی‌شان در انتخابات می‌شود. پس چطور در ۲۴ سال گذشته اصلاح‌طلبان به مدت ۱۶ سال دولت را در اختیار خود گرفته بودند؟ اصلاً این رفتاری دوگانه است که موقع توفیق انتخاباتی، انتخابات را قبول دارند و موقع شکست، نظارت استصوابی را مانعی برای حضور جدی خود در عرصه رقابت عنوان می‌کنند. از سویی آن‌ها در حالی به شورای نگهبان تهمت سیاسی‌کاری می‌زنند که کاندیداتوری آقای روحانی در سال‌های ۹۶ و ۹۲ و همچنین لیست امید در انتخابات مجلس دهم حاصل نظارت شورای نگهبان بود. حتی در انتخابات اسفندماه ۹۴ هم لیستی اصلاح‌طلب داشتند و فقط آقایان بهروز نعمتی و کاظم جلالی از نزدیکان آقای لاریجانی را به لیست‌شان اضافه کردند تا بتوانند روی همراهی رئیس وقت مجلس شورای اسلامی حساب کنند.»
او سپس از فرافکنی و فرار رو به جلوی اصلاح‌طلبان می‌گوید: «اصلاح‌طلبان، چون می‌دانند مردم را ناامید کرده‌اند و محال است در انتخابات ۱۴۰۰ رأی لازم را به دست بیاورند، در حال فرار به جلو هستند تا این تلقی را به جامعه تزریق کنند که اصولگرایان در تلاش برای قبضه کردن دولت هستند. در واقع اصلاح‌طلبان جامعه را از خود بیزار کرده‌اند و به همین دلیل، تلاش‌های عوام‌فریبانه‌ای را در دستور کار قرار داده‌اند تا شکست حتمی‌شان را به مسائلی، چون نظارت ربط بدهند.»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
هم شما درست میگید هم اونا
ناشناس
|
France
|
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
حکایت نماینده خانم دور دهم مجلس اصلاح طلب هست که منافقانه چادررا سرمیکردندوپشت تریبون سخنرانی مجلس ایشون جیغ بنفش می کشیدندکه علت دیسک گردنش چادر پوشیدن بوده!این کابینه و این دوره صدبرابربدتربود نسبت به لیبرال خائنی از جمله بنی صدر!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار