کد خبر: 1021987
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳
جواد امام، از اعضای بنیاد باران خاتمی به سخنان محمود واعظی، رئیس دفتر روحانی واکنش تندی نشان داده است. واعظی، روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در مورد انتقادات اصلاح‌طلبان از دولت گفت که «هیچ‌وقت در درون اصلاح‌طلبان یک نظر و یک گروه خاص نبوده و دیدگاه‌ها متفاوت بوده است. همیشه در داخل دولت از سال ۹۲ از بین وزیران و اعضای کابینه و استانداران اصلاح‌طلبان بودند. اگر الآن اصلاح‌طلبان منتقد شدند که البته همه آن‌ها نیستند، انتقاد به رفقای خودشان است که در داخل دولت هستند. حداقل اگر مراعات بقیه اعضای دولت را نمی‌کنند مراعات حال رفقا و هم‌فکران خود را بکنند.»

جواد امام در پاسخ به او ضمن توئیتی نوشت: «جنابعالی کاری بوده که علیه اصلاح‌طلبان خصوصاً در دوره مسئولیت دفتر رئیس‌جمهور نکرده باشید؟ متأسفانه اصلاح‌طلبان امروز هزینه حضور افرادی، چون شما را در دولت مورد حمایت‌شان پرداخت می‌کنند. به جای پاسخگو بودن طلبکار هم شده‌اید؟»

اصلاح‌طلبان از ابتدای دولت اول روحانی نسبت به میزان سهمی که در دولت گرفتند، ناراضی بودند و بار‌ها به قدرت گرفتن فراتر از اختیارات واعظی در دولت هم اعتراض کردند و معتقد بودند او باعث محدودیت عمل اسحاق جهانگیری شده است. جهانگیری هم خود اعلام کرد که حتی اختیار تغییر منشی‌اش را ندارد. اصلاح‌طلبان که پیروزی روحانی در سال ۹۶ را مدیون کاندیدای پوششی شدن جهانگیری می‌دانستند، این امر را برنتافتند و بعضاً دو طرف الفاظ تندی علیه هم به کار بردند. به نظر می‌رسد هر از چند گاهی اختلافات میان اصلاح‌طلبان و واعظی بالا می‌گیرد و بروز بیرونی پیدا می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار