کد خبر: 1018412
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
طبق اعلام کمیته اپیدمیولوژی کرونا در روند کشوری بیماری کووید ۱۹ در هفته منتهی به ۱۴ شهریور ماه، تعداد کل موارد مرگ و ابتلا نسبت به هفته پیش کاهش یافته‌بود، اما به نظر می‌رسد در اواخر این هفته یک پیک جدید خفیف در حال شکل‌گیری باشد. روند مختصر صعودی یا شروع پیک خفیف و جزئی در ۱۹ استان دیده می‌شود.
سرویس جامعه جوان آنلاین: طبق آخرین گزارشات وزارت بهداشت طی ۲۴ ساعت منتهی به روز دوشنبه، ۱۷ شهریور و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۱۵۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۱۶ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۸۸ هزار و ۸۱۰ نفر رسید. ۳هزارو۷۳۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ هم در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

در طول همین زمان، ۱۱۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۲۲ هزار و ۴۱۰ نفر رسید.

تا کنون ۳۳۵ هزار و ۵۷۲ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

همچنین استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار