کد خبر: 1018192
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
دوئل عشقی دو مرد جوان بر سر یک زن در پاتوق خلافکاران به مرگ یکی از آن‌ها پایان یافت و قاتل فراری هم تحت تعقیب ماموران پلیس قرار گرفت.
به گزارش جوان، ساعت ۳ بامداد پنج شنبه ۱۳ شهریور ماموران کلانتری شهدا تلفنی قتل مرد جوانی را به قاضی رحیم دشتبان بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی اطلاع دادند. با اعلام این خبر تیم جنایی راهی محل حادثه شدند و در پاتوق خلافکاران که خانه‌ای حوالی میدان شهدا است با جسد مرد ۴۰ ساله‌ای به نام شهروز روبرو شدند که با اصابت ضربه چاقویی به گردنش به قتل رسیده بود.
نخستین بررسی‌ها نشان داد مقتول لحظاتی قبل با رقیب عشقی اش که مرد ۳۰ ساله‌ای به نام پرویز است درگیر شده و به قتل رسیده و قاتل هم فرار کرده است.
یکی از شاهدان عینی گفت: شهروز و پرویز هر دو عاشق زن جوانی بودند و با هم رقابت عشقی داشتند. ما همراه شهروز داخل پاتوق بودیم که ساعتی قبل پرویز هم وارد اینجا شد. او به شهروز گفت که باید زن جوان را فراموش کند که با هم درگیر شدند و ناگهان پرویز با چاقو ضربه‌ای به گردن شهروز زد و بعد هم فرار کرد.
همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی ماموران به دستور قاضی دشتبان تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیر قاتل فراری آغاز کردند.
تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار