کد خبر: 1008206
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۲
عضو یکی از شبکه‌های سرقت وقتی از حضور پلیس با خبر شد هنگام فرار از مخفیگاهش به پایین سقوط کرد و جان باخت.
سرویس حوادث جوان آنلاین: چندی قبل مأموران تهران از سرقت از خانه‌ای در تهرانسر باخبر شده و در این باره تحقیق کردند. اولین بررسی‌ها نشان داد، سارقان که سه مرد جوان بودند که با شکستن در ساختمان و تهدید سلاح سرد مرتکب سرقت شده و از محل گریخته‌اند. بعد از به دست آمدن این اطلاعات مأموران پلیس با بررسی دوربین‌های مداربسته موفق شدند هویت دو نفر از سارقان را که مهرداد و آرسام نام داشتند، شناسایی کنند. در حالی که تحقیقات جریان داشت خبر رسید که مهرداد در جریان یک سرقت مسلحانه از خانه‌ای در شهرک غرب توسط مأموران کلانتری‌۱۳۴ دستگیر شده‌است. مهرداد بعد از بازداشت ابتدا خودش را با هویتی جعلی معرفی کرده‌بود، اما خیلی زود مشخص شد که او از مجرمان سابقه‌دار است که به جرمش اعتراف کرد و گفت که اعضای باند چهار نفر هستند که در گروه‌های مختلف راهی سرقت می‌شوند.

در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان اداره‌یکم پلیس‌آگاهی موفق شدند مخفیگاه دومین سارق را که آرسام نام داشت در محدوده کیانشهر شناسایی کنند. چند روز قبل و در حالی که مأموران برای بازداشت متهم وارد عمل شده‌بودند، او از حضور مأموران با خبر شده و در حالی که قصد داشت از پنجره آپارتمانش فرار کند از ارتفاع سقوط کرد و از چند ناحیه دچار شکستگی شد. با حضور امدادگران متهم به بیمارستان منتقل شد، اما به علت شدت جراحت روی تخت بیمارستان جانش را از دست داد. در شاخه دیگری از تحقیقات مأموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار زیادی اموال سرقتی از جمله ۲۴‌تخته فرش، قالیچه نفیس و گرانقیمت، طلاجات، دلار، لیر، یورو، سکه، چند دستگاه لپ‌تاپ و دستگاه پوز، دو قبضه سلاح گرم و مقدار زیادی لوازم سرقتی دیگر کشف کردند. همچنین مشخص شد اعضای این باند در باند‌های سه‌یا چهارنفره با تخریب در ساختمان مرتکب سرقت منزل و خودرو می‌شدند و از خودرو‌های سرقتی برای حضور در محل‌های سرقت استفاده می‌کردند. آن‌ها زمانیکه با مقاومت صاحبخانه مواجه می‌شدند با تهدید سلاح گرم و مصدوم کردن مال باخته اموال را سرقت می‌کردند.

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس‌آگاهی با اشاره به اینکه تا کنون هشت‌نفر از شاکیان شناسایی و اموال کشف شده به آن‌ها تحویل شد، گفت: «تحقیقات پلیس همچنین نشان داده است که نامادری آرسام هم در نگهداری و فروش اموال سرقتی با او همکاری داشته که دستگیر شد و برای تحقیقات بیشتر به اداره هفدهم پلیس آگاهی انتقال یافت.» وی ادامه داد: ارزش اموال کشف شده در منزل متهم بیش ۱۰‌میلیارد تومان است و تحقیقات برای دستگیری سایر اعضای باند ادامه دارد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
1
0
سارقین که روح نیستند از وسط دیوار عبور کنند، پس اگر قفل ضد دیلم روی درب نصب کنید که بدون هیچ اماو اگرو بهانه ای نتونن باز یا تخریبش کنند و همچنین حفاظ ضد دیلم مقابل بالکن، پاسیو و پنجره ها نصب کنید که غیر از اینکه با فرز ببرنش کاری نتونن بکنند، دیگه حتی اگر دزدان تا پشت درب و پنجره ها هم رسیدند بدون هیچ اما و اگری نمیتونن وارد بشن مگر اینکه خودتون درو براشون باز کنید که در این صورت هم یک گاوصندوق ضد دیلم مجهز به قفل ضد زورگیری لازم دارید که قابلیت اتصال به زمین و دیوار هم داشته باشه و تمام اموال با ارزش را داخل آن گاوصندوق ضد دیلم بذارید که هم نتونن اموالتون را سرقت کنند و هم بتونید جونتون را در مقابل سارقین خشن نجات بدید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار